ethan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Mijn muis doet raar hij gaat steeds naar rechts als ik inzoom met een wapen of als ik in een voertuig zit. Weet iemand wat ik er aan kan doen met andere games gebeurd het niet. Bewerkt: 24 april 2010 door ethan Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dus je zegt, dat als je inzoomt met een wapen (rechtermuisknop) de camera verplaatst naar rechts, dat CJ links van je scherm staat? Als je dit bedoelt, is dit compleet normaal Reageren
ethan Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 als iemand het antwoord weet ben ik hem dankbaar nee hij doet dat van zelf en het is vervelend >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelposts samengevoegd, gebruik gewoon de [bewerken]-knop onderaan je laatste post.<<< Reageren
sampfan13 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Je hoeft niet dubbel te posten en mischien verwijder t bestand gta_sa.set uit je user files kan helpen >>> Door _KoE_Mzungu: Je hoeft geen moderator-gedrag te vertonen, blijf gewoon on-topic.<<< Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Opnieuw installeren misschien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.