Jump to content

Andere gangs in bijzonder grote getallen (TLAD)

jvj

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben bezig met 50 gangwars, ik zit nu bij 43 ofzo, maar de laatste gangwars moet ik steeds opnieuw proberen omdat ik snel doodga. Ik heb wel eens bijna een uur opnieuw moeten proberen voor 1 gangwars. Ik start altijd met een arsenaal wapens en armor, maar het komt gewoon omdat ze met misschien wel 30 mensen tegelijk afkomen op me. Heel gevaarlijk als ze dan ineens beginnen te schieten. :bonk: En hop dan komt er nog een auto of 3 versterking.

Iemand tips om ervoor te zorgen dat die gangleden maar in kleine beetjes komen? Dan kan ik ze wel aan.

JVJ

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

Ze komen altijd in meerdere aantallen naarmate je verder komt. Ik zou me ergens verschuilen en een RPG en granaten meenemen.

Ik ben geen noob ofzo, maar ze komen echt van alle kanten. Net wanneer ik me verscholen heb komen ze uit een andere steeg. Ik schuil vaak achter muurtjes en smijt ook pijpbommen naar ze maar die parasieten gaan echt moeilijk dood! En toevallig schiet ik steeds m'n eigen gangleden dood omdat ze voor mijn neus in de weg open. :bonk: Ik gebruik echt al het mogelijke en het is echt niet te doen. En dan komen de flikken ook nog soms! :cab:

Delen op andere websites

Neem een dikke bak mee als bescherming. Wanneer je een Gang War begonnen bent, ruil je motor in voor bijvoorbeeld een NOOSE Enforcer. Deze is namelijk kogelvrij! Je gangleden zullen ook zichzelf verschansen achter de bus, en als jij gewoon de auto's met versterking aan gort knalt met je RPG, is er niks aan de hand ;).

Wanneer de gangmembers verdergaan in het gebied van de vijand, GA MEE! Het betekend namelijk dat alle vijanden nu dood zijn en ze de volgende gaan afslachten. Pak je Streetsweeper of M4/AK 47 en begin er op los te schieten. Gooi gewoon wat pijpbommen neer ( accuraat hoeft niet) zodat er wat verwarring ontstaat en vijanden vanachter hun cover worden weggeblazen.

Delen op andere websites

Neem een dikke bak mee als bescherming. Wanneer je een Gang War begonnen bent, ruil je motor in voor bijvoorbeeld een NOOSE Enforcer. Deze is namelijk kogelvrij! Je gangleden zullen ook zichzelf verschansen achter de bus, en als jij gewoon de auto's met versterking aan gort knalt met je RPG, is er niks aan de hand knipoog.gif.

Wanneer de gangmembers verdergaan in het gebied van de vijand, GA MEE! Het betekend namelijk dat alle vijanden nu dood zijn en ze de volgende gaan afslachten. Pak je Streetsweeper of M4/AK 47 en begin er op los te schieten. Gooi gewoon wat pijpbommen neer ( accuraat hoeft niet) zodat er wat verwarring ontstaat en vijanden vanachter hun cover worden weggeblazen.

En hoe wou jij een N.O.O.S.E enforcer vinden als je geen wanted level hebt :7

Als je afstapt moet je toch weer terug op je motor?

Delen op andere websites

Ik ga het proberen met een Noose Enforcer

Ik ben ook bezig de Gangwars(en de Races) te behalen

en werd vandaag afgeknald toen ik zo'n hele gang moest vermoorden vlakbij Honkers :ch:

Ik ga nu verder met de Drug wars van TBoGT :engel:

Delen op andere websites

Dit topic mag gesloten worden. :slotje:

Allemaal bedankt voor de tips, ik heb net de 50 gangwars voltooid. Vreemd genoeg gingen de laatste 7 echt makkelijk. :bonk:

Ik vocht het liefst tegen de Jamaicanen omdat ze echt makkelijk neer te halen waren. Waarschijnlijk hebben ze teveel wiet gesmoord. :clown:

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...