Shotyoudie Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 hey, Titel zegt het al waar kan ik zien hoeveel watt mijn voeding is zonder heel mijn bak uit de kast te halen ? ~Shotyoudie Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 De kast openmaken en dan staat het meestal op de zijkant. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 De kast openmaken en dan staat het meestal op de zijkant. zonder heel mijn bak uit de kast te halen Is daar geen programma voor :O? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 De kast openmaken en dan staat het meestal op de zijkant. zonder heel mijn bak uit de kast te halen Is daar geen programma voor :O? Voor zover ik weet niet. En met "bak uit de kast te halen" dacht ik dat jij bedoelde dat je je computer behuizing openschroeft en dan je voeding eruit haalt. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 De kast openmaken en dan staat het meestal op de zijkant. zonder heel mijn bak uit de kast te halen Is daar geen programma voor :O? Voor zover ik weet niet. En met "bak uit de kast te halen" dacht ik dat jij bedoelde dat je je computer behuizing openschroeft en dan je voeding eruit haalt. ok nee me pckast staat in een kast zo bedoelde ik dat. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Je moet echt je computer open maken aan de zijkant. Dan kun je het aflezen van de label op de voeding. Er is geen mogelijkheid om software matig uit te lezen hoeveel vermogen je voeding levert. Reageren
Casss Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) En dan nog een tipje, kleine vragen als deze kan je eigenlijk beter stellen in de Hardware Helpdesk, dat is een pinned topic in de Hardware fora. Bewerkt: 26 april 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.