Jump to content

PS3 YLOD :(


sampfan13

Recommended Posts

Niks aan de hand, het is gewoon te repareren. Als Sony niks kan doen voor je, zoek je op internet naar een reparateur die hem goedkoop voor je kan repareren. Ik heb zelf ook de YLOD gehad en laten repareren en hij werkt weer prima. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Niks aan de hand, het is gewoon te repareren. Als Sony niks kan doen voor je, zoek je op internet naar een reparateur die hem goedkoop voor je kan repareren. Ik heb zelf ook de YLOD gehad en laten repareren en hij werkt weer prima. :bier:

Ik heb nu een hele tut gedaan en ben m nu weer dicht aan het doen hoop dat ie zo werkt :)

Link to comment
Delen op andere websites

maar na reparatie kan dit probleem nog altijd terug keren zo is het bij mij al 3 keer voor gekomen dit probleem. na de eerste reparatie na 3 wkn na de 2de 2uur (WTF). na de derde poging ging hij na 1min al stuk en nu is het echt :cya: ps3 :-(

Link to comment
Delen op andere websites

maar na reparatie kan dit probleem nog altijd terug keren zo is het bij mij al 3 keer voor gekomen dit probleem. na de eerste reparatie na 3 wkn na de 2de 2uur (WTF). na de derde poging ging hij na 1min al stuk en nu is het echt :cya: ps3 :-(

Jammer :-( hoop dat ie bij mij hierna gwoon blijft werken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je dan gedaan?

Helemaal opengemaakt de CPU heel warm gemaakt dat witte spul erop gesmeerd af laten koelen en dichtdoen

Wacht, Als ik het goed begrijp heb je de koeling van de CPU afgehaald en dan aangezet? Dan kan ik het wel snappen dat hij het niet meer doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op YouTube staat een tutorial van zo'n 6 filmpjes hoe je de YLOD mogelijk kan repareren.

Je moet dan heel het ding uit elkaar halen (de garantie vervalt dan) en die goedkope koelpasta van Sony van de CPU/GPU afvegen. Vervolgens doe je er nieuwe koelpasta op en maak je 'm weer dicht.

Bij die kerel heeft het wel gewerkt, maar ik denk dat het bij de meeste anderen tot mislukken gedoemd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij werkt nie :(

Dat werkt nooit zo snel... Je hebt in korte tijd de hele tutorial gevolgd en daarna weer binnen een halfuur aangezet. Die PS3 moet zeker de hele avond UIT blijven staan. Staat bij de meeste tutorials er ook duidelijk bij. Je kan het meestal ook overlaten aan mensen die er verstand van hebben, want je moet het op de juiste temperatuur doen en niet te lang of te kort.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je dan gedaan?

Helemaal opengemaakt de CPU heel warm gemaakt dat witte spul erop gesmeerd af laten koelen en dichtdoen

Wacht, Als ik het goed begrijp heb je de koeling van de CPU afgehaald en dan aangezet? Dan kan ik het wel snappen dat hij het niet meer doet.

Nee alles terug gezet en weer aangezet en ik zal m om 10 uur weer aanzetten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...