SayDay! Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk! Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen? En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen . Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk!Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen? En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen . Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)? 1. klap je landings gestel in. 2. Op de PS2 moet je je joystick naar voren duwen en dan vlieg je weg maar op de PC weet ik het niet. Reageren
david Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk!Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen? En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen . Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)? als je nog niet de take off kan wat gaat het dan zijn bij het circeltje , toch nog succes Reageren
asperitas Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) als je niet teveel omhoog beweegt moet ht makkelijk lukken, want hoe meer je omhoog gaat hoe slomer je gaat, hoe meer je omlaag gaat hoe sneller! Bij Circle Airstrip (and land) moet je niet nerveus worden... maar ik heb daar ook maar Silver, bij destroy targets moet je eerst laag gaan vliegen, ze kapot schieten met je raketten, en dansnel mer Q of E omdraaien (op de pc) zodat je niet "Bankt" maar gewoon draait dan ga je al vliegend schieten opdie 2 auto's totdat je in het midden bent. Als bij een van deze 3 missies uit deze allinea jou wel lukt om gold te halen IPV silver, PM me alsjeblieft Nu de makkelijkste: Helicopter takeoff - doe het eerst een keer volgens de instructies, dan weet je waar je heen moet, de volgende keer doe je dat dan in 1 keer. Helicopter landing - Doe precies op tijd wat ze zeggen, als je capslock in moet drukken moet je ook gelijk dalen, dus dan druk je gelijk S. wacht met het landen totdat je in de circel bent. Plane landing - verminder je rotorsnelheid door op S(terug/remmen) te drukken, zorg dat zijn neus de grond niet aanraakt, dan taxi je naar het rode gedeelte. Parachute on target - open gelijk je parachute, dan kan je altijd omkeren enzo. als je te ver bent keer je gewoon om. Je moet het ook een paar keer proberen voordat het lukt. nu heb ik 3 silveren medailles, en de rest goud! en alle score's boven de 90% dacht ik (zo niet, dan is er 1 op 88%) Circle airstrip heeft me het langst gekost om te doen, omdat ik eerst dat landingsgestel vergat in te klappen, toen kreeg ik de banking niet onder controle enzo... erg moeilijk, maar als je het eenmaal kan dan doe je het zo nog een keer! Bewerkt: 21 juni 2005 door asperitas Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 2. Op de PS2 moet je je joystick naar voren duwen en dan vlieg je weg maar op de PC weet ik het niet. 8 induwen op PC Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) ik heb het zojuist gedaan in 28 sec door gewoon vol gas te geven en na +- 7 sec je landingsgestel in te klappen en probeer zo snel mogelijk de lucht in te komen dan ga je al snaller probeer daarna al een beetje op hoogte te komen en de rest spreekt vanzelf BS: Het antwoord was al gegeven, laat zo'n oud topic dus in het vervolg even rusten . Bewerkt: 5 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Kapii Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk!Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen? En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen . Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)? Ik ZOu als eerstre wat ik ook heb gedaan om overal goud te halen gewoon eens met een vliegtuig gaan vliegen en dan kijken .. * oke zo meot ik het landingsgestel inklappen * Zo ga ik langzamer * Zo Ga ik sneller En bij het parachute springen moet je gewoon parachute gaan springen en dan een langsplaats in gedachte nemen en dan net doen of het ene cirkel is en dan precies proberen in het midden te landen. Zo heb ik het ook gedaan en ik had overal goud :-) :'D Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hey , ik kan mijn ladingsgestel niet in trekken moet ik die knop in blijven drukken of wat En moet ik op 2 of 8 drukken daar voor Reageren
Svenie Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) je moet op 2 drukken maar als het je niet lukt is het verstandig om net zoals mij je besturing te veranderen mischien helpt dit klik Bewerkt: 28 februari 2006 door svenie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Het landingsgestel klap je in (of uit) met toets 2 boven de letters van je toetsenbord. Natuurlijk voor de PC variant. Met de hydra zorg je voor snelheid naar voren of naar boven met de 2 en de 8 van het numerieke toetsenbord (dus de rechter getallen). Die moet je inderdaad ingedrukt houden. Voor het bedienen van het landingsgestel is 1 x drukken voldoende. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik kon die vliegschool ook maar niet halen. Mijn vriend heeft hem voor mij gehaald. Maar ja het ligt er net van af welke missie het is. Destroy Targets kon ik echt niet halen. Maar nu heb ik die vliegschool al uit. En veder moet je gewoon alleen op San Andreas letten. Niet op vogels die fluiten. Je moeder die zit te schreeuwen. En je moet eerst gewoon heel veel oefenen. En alle knoppen ontdekken. En mischien heb jij ook iemand die hem zo voor jou kan halen. Dit is de link Veel succes. Reageren
gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Als de vlieg school je lukt luk je wel om in san andreas de vliegen. (bij mij wel) Als je het land wil oefen ga lol maken bedoel mee iedereen dood schieten.(lukt bij mij als teminsten) >>> Door Dizzee: Weer een onnodig plaatje van je verwijdert. Laat dit aub eens achterwege...<<< Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Maar ja het ligt er net van af welke missie het is.Destroy Targets kon ik echt niet halen. Maar nu heb ik die vliegschool al uit. Destroy Targets wordt makkelijker als je naast de raketten ook de minigun (voor PS2=L1/XBox=B) die kogels blazen een voertuig binnen enkele seconden op en (nog belangrijker) richten automatisch op een voertuig in de buurt. Bij Parachute onto Target kun je zelf nog totdat de klok op 00:24 seconden staat de parachute ongeopend laten, zo hoef je minder afstand af te leggen tot het midden van het "target". Overigens zijn de vliegmissies in de Flight School een stuk moeilijker dan de verdere vliegmissies (N.O.E., Dam and Blast, Freefall, Saint Mark's Bistro, Up, up and away! en de Airraces op LV Intl. Airport, alleen Heli Hell komt enigszins in de buurt van het niveau van de Flight School) Bewerkt: 2 maart 2006 door Cesar-Vialpando Reageren
Berrus Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Toevallig heb ik gisteravond de vliegschool afgerond, met zeeeeeer veel ergernissen Vooral die circlenogwat bracht nogal wat strubbelingen. Wat mijn ervaring is: Als je eenmaal door de eerste cirkel bent, kun je het gas gewoon los laten. Dan vlieg je lekker rustig en kun je eigenlijk met twee vingers in de neus het rondje vliegen..... Zoals eerder gezegd, moet je niet nerveus worden, of gekke capriolen uithalen. Gewoon rustig blijven vliegen en niet de hele tijd vol gas. Je zult zien dat het helpt. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Als je eenmaal door de eerste cirkel bent, kun je het gas gewoon los laten. Dan vlieg je lekker rustig en kun je eigenlijk met twee vingers in de neus het rondje vliegen.....Zoals eerder gezegd, moet je niet nerveus worden, of gekke capriolen uithalen. Gewoon rustig blijven vliegen en niet de hele tijd vol gas. Je zult zien dat het helpt. Zonder gas geven heb je te weinig snelheid om de gouden medaille te halen. En die Hunter die je voor alle goud krijgt is vet! (En Vigilante-missies zijn leuker in een Hunter dan op een politiemotor of in een Rhino, aangezien je met de Rhino alleen maar heel lomp tegen iemand op hoeft te rijden.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.