Jump to content

nieuwe belgische politie wagens

12 leden hebben gestemd

1. 1. wat vind je dat ik internationaal ga?

• leuk!
      9
    • nee, blijf nationaal!
      0
    • maakt mij geen drol uit
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Heb weer wat BE politie wagens geskind en dit is het nu het resultaat.

Hou rekening mee dat ze nog niet voltooid zijn en nog op toestemming van de 206 moet wachten

Hier alvast een paar voorproefjes. :bier:

OPEL C;

ggmm2010042419372898.jpg

ggmm2010042419405840.jpg

Een voorproefje van de 206;

ggmm2010042419211973.jpg

filmpje:

download: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=11100

mvg,

Onbekendeiv.

Bewerkt: door onbekendeIV

Leuk dat je je bezighoudt met het modden van internationale voertuigen!thumbsup2.gif Ik vind het ook wel leuk dat die nummerplaat bij die Opel Corsa zo gedetailleerd is.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Leuk dat je je bezighoudt met het modden van internationale voertuigen!thumbsup2.gif Ik vind het ook wel leuk dat die nummerplaat bij die Opel Corsa zo gedetailleerd is.

Bedankt voor je reactie, ja dat met die nummerplaat vind ik ook zeer goed gelukt. :bier:

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ik kan het niet echt zien, maar staat er niet een Ford logo op de nummerplaat van de Corsa? Ook mogen de lijnen aan de zijkant van de Corsa wel doorlopen naar achteren, nu stoppen ze zo plots. Apart from that wel mooie textures.

Geplaatst:

Ik kan het niet echt zien, maar staat er niet een Ford logo op de nummerplaat van de Corsa? Ook mogen de lijnen aan de zijkant van de Corsa wel doorlopen naar achteren, nu stoppen ze zo plots. Apart from that wel mooie textures.

Bedankt voor dat punt! Ga er mee bezig zodra ik tijd heb. :bier:

Geplaatst:

Dus een ander heeft de mod gemaakt en jij hebt hem alleen een nieuw uiterlijk gegeven? Zou je niet eens echt wat modden, zelf die nieuwe auto maken, want dit is volgens mij al de zoveelste relatief simpele mod van je en die worden volgens mij niet speciaal veel gedownload.

Geplaatst:

ik wil toch zijne vectra downloade ze die zeit er wel vet uit

Komt morgen samen met de corsa voor de download, nog ff geduld! :D

Geplaatst:

Ik moet zeggen, ben het eens met KillerZero. Hoeveel skin mods heb je inmiddels al gemaakt en gereleased? Prima dat je dat doet hoor, maar ben je nu niet toe aan een nieuwe uitdaging? Bijvoorbeeld het zelf leren modellen van een auto?

Geplaatst:

probeer dan is deze wagen de BMW X5 (zoals big bos zij in showroom topic van opel vectra)

Hier zijn wa screens van de lokale politie BMW X5

bmwa.jpg

bmwc.jpg

bmwd.jpg

adres2.jpg

Geplaatst:

Okey.

Ik wil wel een nieuw model maken voor san andreas maar, ik heb hier hulp nodig van mensen die er verstand van hebben en zul maar zeggen mij willen coachen. PB me als je wil helpen!

mvg,

Onbekendeiv

Geplaatst:

Niemand gaat je per PB helpen. Als je gewoon in een topic je vragen post kunnen we je allemaal helpen, maar je moet het meeste zelf proberen. Ga wat tutorials doen in de MTL, dan kom je aardig op weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...