Jump to content

programma's geen verbinding met internet laten maken.


jellemuis

Recommended Posts

ik heb een programma nodig die er voor zorgt dat bepaalde programma's geen verbinding met internet kunnen maken.

weet iemand een programma die dit kan?

ik weet dat het bestaat want ik heb in het verleden zo'n programma gehad, maar ik weet de naam niet meer..

of als iemand weet hoe je een programma via de firewall kan laten stoppen met verbinding maken met internet, en mij dat uit wil leggen, heel graag

alvast bedankt :)

Bewerkt: door jellemuis
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan het gewoon met Windows Firewall, maar wellicht met elke virusscanner ook wel.

In ieder geval, op het Configuratiescherm kan je Windows Firewall instellen. Druk op 'Een programma via Windows Firewall toestaan'. In het pop-upje kan je programma's ook uitvinken. Ik neem aan dat die dan geblokkeerd wordt van het internet, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Als je een virusscanner hebt, zal het in waarschijnlijk ook daarmee kunnen. Even kijken bij Configuratie-instellingen of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...