jellemuis Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) ik heb een programma nodig die er voor zorgt dat bepaalde programma's geen verbinding met internet kunnen maken. weet iemand een programma die dit kan? ik weet dat het bestaat want ik heb in het verleden zo'n programma gehad, maar ik weet de naam niet meer.. of als iemand weet hoe je een programma via de firewall kan laten stoppen met verbinding maken met internet, en mij dat uit wil leggen, heel graag alvast bedankt Bewerkt: 24 april 2010 door jellemuis Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Kan je die programma's gewoon niet stoppen via het Configuratiescherm? Reageren
jellemuis Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Kan je die programma's gewoon niet stoppen via het Configuratiescherm? hoe moet je ze stoppen dan, dat was dus eigenlijk mijn vraag Reageren
s.evans Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Kan je dit niet in de firewall meegeven dat bepaalde programma's geen connectie mogen maken met het internet? Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Daar vraagt hij ook om, s.evans: of als iemand weet hoe je een programma via de firewall kan laten stoppen met verbinding maken met internet, en mij dat uit wil leggen, heel graag Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Volgens mij kan het gewoon met Windows Firewall, maar wellicht met elke virusscanner ook wel. In ieder geval, op het Configuratiescherm kan je Windows Firewall instellen. Druk op 'Een programma via Windows Firewall toestaan'. In het pop-upje kan je programma's ook uitvinken. Ik neem aan dat die dan geblokkeerd wordt van het internet, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Als je een virusscanner hebt, zal het in waarschijnlijk ook daarmee kunnen. Even kijken bij Configuratie-instellingen of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.