MartyCeha Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Ik heb al sinds dat ik San Andreas heb het spel op een resolutie van 1680×1050 gespeeld, maar sinds ik door een computercrash m'n drivers opnieuw geïnstalleerd heb kan ik die resolutie niet meer kiezen. Nu is de max resolutie die ik kan kiezen 1600×1200, maar dat ondersteunt m'n monitor niet. Dit probleem ligt buiten de instellingen van San Andreas, maar waarschijnlijk bij de driver van de videokaart, een of andere instellingen die ik over het hoofd heb gezien. Ik heb een Nvidia Gforce 8800GT dus ik maak gebruik van het Nvidia Control Panel. Daarin heb ik de standaardresolutie ingesteld op 1680×1050. Maar San Andreas herkent hem dus blijkbaar niet. Weet iemand hier iets voor? EDIT Ik ben erachter gekomen dat het aan de refresh rate ligt, die is nu 59Hz, maar die moet 60Hz zijn. Maar Nvidia Control Panel laat zich deze refresh rate niet opdringen en zonder die refresh rate geen normale resolutie. Is er een manier om de refresh rate te forcen? >>> Door _KoE_Mzungu: Lijkt me eerder iets voor het Computer Talk subforum <<< >>> verplaatst <<< En dan moet ik het maar zoeken dus... Nouja niet dat het zo moeilijk was om hem weer te vinden, maar een notificatie van waar je topic heen gegaan is lijkt me wel op z'n plaats Bewerkt: 25 april 2010 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.