zatley Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Maar waarom moet ik dan die savegame in zetten gewoon bij al mijn savegames van gta? en altijd staat er beschadigde data Reageren
Dizzee Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Maar waarom moet ik dan die savegame in zetten gewoon bij al mijn savegames van gta? en altijd staat er beschadigde data Je mag de naam van de map die in het rar bestand niet veranderen. Maak dus eerst een back up van je bestaande savegame en verwijder die dan erna. Zet dan de savegame uit de download erin. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Misschien heeft hij een US versie en zijn de gedownloade savegames voor de EU versie (of andersom)? Mvg, Flitskikker Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Het topic wat gebumpt is, is erg oud. Daarnaast is dit een specifieke San Andreas vraag. Posts afgesplitst en naar het SA forum verplaatst. Reageren
KJF Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Het kan ook nog zijn dat hij een V1 savegame voor een V2 game heeft gedownload of andersom. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Het kan ook nog zijn dat hij een V1 savegame voor een V2 game heeft gedownload of andersom. Nee, dat kan niet. Dan crasht het spel, maar zie je niet "beschadigde data" in het savegame scherm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.