Jump to content

Koninginnedag 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

Waarom vindt iedereen Koninginnedag toch zo geweldig? Ik vind er niets aan eigenlijk.

Respect 8). Ik ga denk ik de hele dag met vrienden iets doen. Gelukkig houd niemand in mijn omgeving van Koninginnedag en helpen wij alles altijd om zeep :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt :clown: .

@Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag.

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt :clown: .

@Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag.

Het was een Suzuki Swift :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet werken, heb late dienst, zowel de 29e als de 30e. De 30e zelf waarschijnlijk 's ochtends naar de markt in het Julianapark in Utrecht, wel zo overzichtelijk en rustig. Amsterdam deed ik vroeger wel eens, maar wat een drukte, daar houd ik helemaal niet meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...