Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Waarom vindt iedereen Koninginnedag toch zo geweldig? Ik vind er niets aan eigenlijk. Respect . Ik ga denk ik de hele dag met vrienden iets doen. Gelukkig houd niemand in mijn omgeving van Koninginnedag en helpen wij alles altijd om zeep . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt . @Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag. Bewerkt: 25 april 2010 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt . @Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag. Het was een Suzuki Swift . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Lol @ Hierboven xD Ontopic: Ik ga gewoon naar Groningen toe, genieten van alles wat er te doen valt. Concertjes ed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik moet werken, heb late dienst, zowel de 29e als de 30e. De 30e zelf waarschijnlijk 's ochtends naar de markt in het Julianapark in Utrecht, wel zo overzichtelijk en rustig. Amsterdam deed ik vroeger wel eens, maar wat een drukte, daar houd ik helemaal niet meer van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Even naar de markt, en GTA doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 vlag ophangen & ff wat markten aflopen met wat vrienden in het oranje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ik ga gitaar spelen in de stad. Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt, anders wordt mijn gitaar nat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Toch wat gedaan, ik heb 910 foto's gemaakt van Koninginnedag in ons dorp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Ik was met mijn neefje naar het dichtstbijzijnde dorp gegaan, toen ik daar op een waterpomp ging staan begon er een man op het raam te tikken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.