Jump to content

splinter cell chaos theory

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben op het schip bijna klaar ik moet alleen die man vermoorden het lukt me wel om hem te vermoorden als hij wat te drinken gaat halen maar opeens komen die andere 2 of 3 te voorschijn waardoor ik onmogelijk weg kan komen. heeft iemand tips?

edit: het is me gelukt ik snap alleen nu niet wat ik bij die kamer met al die kisten moet doen bij die lange gang beneden waar de machinekamer vlakbij is, weet iemand wat je daar moet doen?

Bewerkt: door marty

Bedoel je die kisten met dat laagje water erbij, want daar moetje namelijk iets op de kist plaatsen er staat ergens wat op een kist.

Probeer eens iets duidelijker te wezen.

Edit:Als je alle kisten al gevonen hebt dan hoef je daar in die ruimte met al die dozen en kisten niet meer te zoeken met dat laagje water daarzo.

Vertel mij nou eens wat je nu nog moet doen.

Bij dat laagje water zie met al die dozen moet je naar binnen lopen voor je de doos op klimmen en dan die doos daar rechts zie je een ding erop daar moet je wat doen.

Edit2: Ben je al voorbij de machinekamer zo ja ga dan gewoon verder, op het einde moet je een hele lange trap naar beneden.

Daar zie je nog een kist daar moet je ook wat doen je moet daar ook extracten.

Ik weet niet of je al de kapitein hebt vermoord, en bij welke deur word je voor je kop geschoten.

Bewerkt: door Levi_16

ja daar idd ik loop daar de hele tijd rond maar kan niks zien liggen en ik krijg ook geen interact terwijl er wel op de kaart zoon rood vierkantje is (ik hep alle 6 de kisten al gevonden waar ik iets op moet plaatsen)

edit: ik zie opeens een lijst hangen en ik krijg een interact

edit2: ik krijg berigt dat al mijn doelen zijn voltooid maar waar moet ik nu heen gaan als ik de duer uit loop word ik voor mijn kop gesgoten

Bewerkt: door marty

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...