Flashingdemon666 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Sinds ik mijn oude tankman sig kwijt ben geraakt, mijn huidige sig van Zamg0d1 geleend heb, en ik ook nog een sig zoek voor op een ander forum, heb ik een nieuwe nodig. En aangezien ik niets bak van pixlr, picnik, en photoshop hoop ik dat een forumlid er hier eentje voor me wilt maken. Type: Signature Stijl: Married... with children (een oude tv serie) Grootte: Zo groot mogelijk. Voorbeeld: Het hoeft geen groot effecten festijn te zijn. Zolang het maar een goed voorbeeld weergeeft van Married... with children. Het liefst zou ik er een foto van Al Bundy op hebben. Tekst: Flashingdemon666 Rand: Wat jij wilt. Zolang het eindresultaat maar leuk is. Kleuren: Wat er het beste bij past. Render (optioneel): Het liefst een render met Al Bundy er op. Extra (optioneel): Hier kan je heel veel plaatjes uit de serie en van de karakters vinden en hier kan je wat plaatjes van Al vinden. Als je de serie nooit gezien hebt en je van harde opmerkingen en falende mensen houd is het zeker aan te raden eerst wat afleveringen te kijken. Alvast bedankt!
Deluxo Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Zou je een paar afbeeldingen kunnen posten die je erin wil? Kan namelijk moeilijk kiezen. Dan zou ik wel iets kunnen maken. Bewerkt: 25 april 2010 door Deluxo
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Zou je een paar afbeeldingen kunnen posten die je erin wil? Kan namelijk moeilijk kiezen. Dan zou ik wel iets kunnen maken. Hier heb ik een paar voorbeelden. Kies maar welke je gebruikt en welke niet. Ik weet niet hoe moeilijk het is om te renderen dus als het niet goed is moet je het maar zeggen: A
Deluxo Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 [img=http://img88.imageshack.us/img88/927/flashingdemon666.png]
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 *signature* [img=http://img88.imageshack.us/img88/927/flashingdemon666.png] Erg leuk dat je alle plaatjes er in verwerkt hebt. Een hele mooie signature! Heel erg bedankt Deluxo! _O_
Deluxo Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Geen dank. Het is mijn eerste aanvraag sinds jaren. Leuk dat ie in de smaak valt.
Recommended Posts