Jump to content

Nieuwe PC bij Databyte


Anthonjacks

Recommended Posts

Hallo.

ik wil graag een nieuwe pc kopen bij Databyte (erg goedkoop)

kan iemand mij helpen met samenstellen?

ik graag:

Dualcore processor

3GB DDR2 geheugen

320GB hardeschijf

ATI HD5770 1GB DDR5 Videokaart

de kast maakt mij niet zoveel uit (goedkoopste(A))

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

ik wil graag een nieuwe pc kopen bij Databyte (erg goedkoop)

kan iemand mij helpen met samenstellen?

ik graag:

Dualcore processor

3GB DDR2 geheugen

320GB hardeschijf

ATI HD5770 1GB DDR5 Videokaart

de kast maakt mij niet zoveel uit (goedkoopste(A))

Hallo en welkom op het forum, het GTAForum welteverstaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling om hier op dit forum direct al van dit soort vragen te stellen. Er zijn genoeg andere sites waar je dit kunt vragen en ook veel eerder en beter antwoord krijgt.

Ehm, dit gedeelte van het forum heet niet voor niets 'Computer Talk'. Hij mag hier prefect zijn vraag stellen, jij hoeft hem dus helemaal niet te zeggen dat dat niet de bedoeling is. Daarbovenop zitten op dit forum genoeg PC-kenners die snel een degelijk antwoord kunnen geven. Als jij dat niet kan, blijf dan weg uit deze hoek.

Dat gezegd zijnde, terug naar de topicstarter:

Als je een nieuwe PC wil gebruik je best het volgende lijstje:

Budget:

Doel:

Desktop of laptop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?

Vul dat even in, dan kunnen we je hier beter helpen. :)

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

ik wil graag een nieuwe pc kopen bij Databyte (erg goedkoop)

kan iemand mij helpen met samenstellen?

ik graag:

Dualcore processor

3GB DDR2 geheugen

320GB hardeschijf

ATI HD5770 1GB DDR5 Videokaart

de kast maakt mij niet zoveel uit (goedkoopste(A))

Hallo en welkom op het forum, het GTAForum welteverstaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling om hier op dit forum direct al van dit soort vragen te stellen. Er zijn genoeg andere sites waar je dit kunt vragen en ook veel eerder en beter antwoord krijgt.

Ehm, dit gedeelte van het forum heet niet voor niets 'Computer Talk'. Hij mag hier prefect zijn vraag stellen, jij hoeft hem dus helemaal niet te zeggen dat dat niet de bedoeling is. Daarbovenop zitten op dit forum genoeg PC-kenners die snel een degelijk antwoord kunnen geven. Als jij dat niet kan, blijf dan weg uit deze hoek.

Dat gezegd zijnde, terug naar de topicstarter:

Als je een nieuwe PC wil gebruik je best het volgende lijstje:

Budget:

Doel:

Desktop of laptop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?

Vul dat even in, dan kunnen we je hier beter helpen. :)

Budget:rond 400 euro

Doel:

Desktop of laptop: Dekstop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: -

Besturingssysteem: ahummPIRA hhummmTE ahumm BAY

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: -

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: AIT / AMD

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:mag

Extra koeling (voor overklokken)? ik ben nog niet zo pro in overclocken(A) ik probeer nu zelf te leren hoe ik PC,s inelkaar bouw en hoe iets stabeil draait (ben pas 15 jaar:P)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor 400 euro een PC met HD5770 en goede processor wil, dan kan je het wel vergeten. Als je een HD5770 koopt hou je nog ongeveer 275 euro over voor de rest van je pc, en dat lukt gewoon niet.

Waarom zou die uberhoupt zo'n goede videokaart bij zo'n slechte CPU doen? nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor 400 euro een PC met HD5770 en goede processor wil, dan kan je het wel vergeten. Als je een HD5770 koopt hou je nog ongeveer 275 euro over voor de rest van je pc, en dat lukt gewoon niet.

Waarom zou die uberhoupt zo'n goede videokaart bij zo'n slechte CPU doen? nosmile.gif

Waar staat dat de CPU slecht is? Waar staat eigenlijk om welke CPU het gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor 400 euro een PC met HD5770 en goede processor wil, dan kan je het wel vergeten. Als je een HD5770 koopt hou je nog ongeveer 275 euro over voor de rest van je pc, en dat lukt gewoon niet.

Waarom zou die uberhoupt zo'n goede videokaart bij zo'n slechte CPU doen? nosmile.gif

Dus een dual core is slecht? De topicstarter wil een dual core met HD5770 en dat kan een perfecte combinatie zijn om te gamen, quad cores zijn helemaal niet nodig. Het past alleen niet in zijn budget.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor 400 euro een PC met HD5770 en goede processor wil, dan kan je het wel vergeten. Als je een HD5770 koopt hou je nog ongeveer 275 euro over voor de rest van je pc, en dat lukt gewoon niet.

Waarom zou die uberhoupt zo'n goede videokaart bij zo'n slechte CPU doen? nosmile.gif

Dus een dual core is slecht? De topicstarter wil een dual core met HD5770 en dat kan een perfecte combinatie zijn om te gamen, quad cores zijn helemaal niet nodig. Het past alleen niet in zijn budget.

Verkeerd gekeken bloos.gif ik moet mijn naam weer terug veranderen, maar wat is eigenlijk je doel? Gamen?

Edit: Kijk eens wat ik uit mijn archief van qoutes heb geplukt blij.gif

Klik, voor 400 euro

Ik heb een zo goedkoop mogelijke configuratie gemaakt die GTA IV wel op Low zou kunnen spelen. Héél misschien op Medium, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Overigens bestaat die kans alleen bij resolutie 1280*1024 en lager.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Klik, voor 400 euro

Ik heb een zo goedkoop mogelijke configuratie gemaakt die GTA IV wel op Low zou kunnen spelen. Héél misschien op Medium, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Overigens bestaat die kans alleen bij resolutie 1280*1024 en lager.

Kom op zeg, wat voor een bullshit staat er in die quote. Met een 9800 GT van Nvidea kan je IV op Medium, met een 4850 van Ati zeker op High, ik denk niet dat de topicstarter een superkaart van 500 euro nodig heeft omdat hij op 2 schermen van 2500x1200(willekeurig gekozen) speelt..:bonk: Een 4850 is een prima kaart en nog lang niet afgeschreven. + Die triple core is verre van slecht. Sprunk heeft een tijdj gegamed met een triple core die niet zoveel verschilde van deze. Overigens wil ik onze die-hard gta gamers erop wijzen dat ze niet meteen een systeem moeten samenstellen/aanraden dat IV aankan, de topicstarter vroeg hier helemaal niet om en IV is een ongelofelijk zwaar spel, er zijn nog niet veel spellen die de IV eisen nodig hebben. Ik raad de topicstarter aan om door te sparen tot 500 euro, dan heb je een perfecte AMD quad core met een Ati kaart.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op zeg, wat voor een bullshit staat er in die quote. Met een 9800 GT van Nvidea kan je IV op Medium, met een 4850 van Ati zeker op High, ik denk niet dat de topicstarter een superkaart van 500 euro nodig heeft omdat hij op 2 schermen van 2500x1200(willekeurig gekozen) speelt..:bonk: Een 4850 is een prima kaart en nog lang niet afgeschreven. + Die triple core is verre van slecht. Sprunk heeft een tijdj gegamed met een triple core die niet zoveel verschilde van deze. Overigens wil ik onze die-hard gta gamers erop wijzen dat ze niet meteen een systeem moeten samenstellen/aanraden dat IV aankan, de topicstarter vroeg hier helemaal niet om en IV is een ongelofelijk zwaar spel, er zijn nog niet veel spellen die de IV eisen nodig hebben. Ik raad de topicstarter aan om door te sparen tot 500 euro, dan heb je een perfecte AMD quad core met een Ati kaart.

Gozer, heb je überhaupt op de link geklikt?

Daar zie ik namelijk een grafische kaart van 91 euro die GTA IV rond de medium aan kan. Geen über grafische kaart van 500 euro die GTA IV op twee schermen van niet bestaande resoluties aankan.

Nou over de samenstelling, het blijft een redelijke samenstelling die hedendaagse games wel redelijk aankan. Niet alle games zullen op High kunnen, maar ik verwacht wel dat hij de meeste spellen zal kunnen spelen, waaronder (als voorbeeld) dus GTA IV. Je kan wel een andere samenstelling maken die beter presteert in spellen zoals Modern Warfare 2, maar dan zal hij waarschijnlijk minder presteren in Free Roaming spellen, zoals GTA IV en Saints Row 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...