Jump to content

Stap voor stap saved game's


turbulentie

Recommended Posts

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe alles werkt, want ik snap er helemaal niets van, en ik krijg mijn music ook niet in de map waar ik de muziek in moeten zetten,

ben misschien dom maar snap het niet,

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is mijn post in een ander topic ook handig

Dat kan alleen als je XLiveles hebt.

http://www.gtaforum.nl/topic/108199-gta-iv-de-storyline/

Je moet ze plaatsen onder: "C:\Users\gebruikersnaam\My Documents\Rockstar games\GTA IV\Savegames".

De map Savegames moet je zelf aanmaken en daar je gedownloade savegame inzetten, in dit geval dus deze of deze.

vergeet niet Xliveles te downloaden en in xlive.dll je GTA IV instalatiemap te zetten, meestal: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV"

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is mijn post in een ander topic ook handig

Dat kan alleen als je XLiveles hebt.

http://www.gtaforum.nl/topic/108199-gta-iv-de-storyline/

Je moet ze plaatsen onder: "C:\Users\gebruikersnaam\My Documents\Rockstar games\GTA IV\Savegames".

De map Savegames moet je zelf aanmaken en daar je gedownloade savegame inzetten, in dit geval dus deze of deze.

vergeet niet Xliveles te downloaden en in xlive.dll je GTA IV instalatiemap te zetten, meestal: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV"

Limewere valt niet te downloaden meot de hele tijd van die reklame rotsooi invullen en de downloads links werken niet:S:S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...