K1pc0rn Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 ik heb 2 accounts op Steam 1 om te hacken (ja, het mag niet maar het gaat hier niet om) en 1 om gwn te spelen maar die ene om te hacken heb ik net aangemaakt en ik heb MW2 als geinstaleerd op mijn PC, maar als ik wil spelen dan zegt ie dat ik het spel moet kopen?! hoe kan dat ik heb het spel gekocht en geinstalleerd. hoe moet ik dit dan oplossen? Reageren
.Senne Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Je kan slechts één account gebruiken per spel. Wil je een spel op twee accounts spelen, dan zal je het twee keer moeten kopen. Ik raad je aan om goed veel te hacken, dan ben je snel gebanned. Reageren
iefen Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 doe t maar niet, ik heb fcking lang gehackt en niet gepakt toen werd ik gehackt en die gene werd wel gebanned nieuw gekocht had ik zon tootlje console gevonden had ik dat gebruik en zij ik ik was iw admin ja demo gemaakt en opgezonden banned ( stomme verader Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 nee maar ik ga geen account hacken maar gwn presige hack weetejwel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.