benhelsloot Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 het is mij opgevallen dat ze in missies steeds wat anders zeggen ik heb dat ontdekt met de missie first date want vroeger zei michelle altijd dat het pretpark is gesloten omdat er een themapark komt maar gisteer zei ze dat het is gesloten in deze tijd van het jaar sinds die missie zag ik dat ook bij andere missies begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel ? Reageren
Fezz Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ja, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Da's wel raar Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ja, ze zeggen steeds iets anders als je een bepaalde missie opnieuw doet. Als je de ondertiteling aan doet valt het nog meer op. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Niet steeds... veel van die dialogen liggen vast(vb. Pegorino's Pride), sommigen zijn willekeurig(vb. First Date), maar echt speciaal is dat toch niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.