Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Beste mensen, Sinds 2 dagen geleden krijg ik om de 1 of 2 minuten een pop-up van ringtones, online spelletjes en andere reclame. Dit gebeurt niet bij bepaalde sites of bij bepaalde handelingen. Ik krijg zelfs de pop-ups als ik mijn internet alleen aan heb staan en geen sites open heb! Ik heb pop-up blokkering aanstaan, maar het helpt niet. Weet iemand een oplossing? Twist Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 scan je pc eens met malwarebytes anti malware, die haalt het er wel uit Reageren
Casss Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden () ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden () ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg Ik heb er nu ook geen last meer van! Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden () ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg Ik heb er nu ook geen last meer van! dat betekent niet ineens dat het virus weg is ofzo, dus scan toch maar. Als jij(grof voorbeeld) allerlei symptomen krijgt van kanker, je hebt een afspraak bij het ziekenhuis en ze zijn plots wegh, dan ga je toch ook niet zeggen van 'ja de klachten zijn weg dus de scan hoeft neit meer'? Reageren
Ferre Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Je kunt ook VirusTotal gebruiken bij riskante bestanden. Je upload het bestand (maximaal 20 MB dacht ik) en aan de hand van MD5 controleert VirusTotal het bestand. Het laat scanresultaten zien van meerdere bekende anti-virus clients. Zo weet je dus of het vals alarm is of echt een gevaar. Je kunt via http://www.virustotal.com/metodos.html ook installeren dat je via rechtermuisknop > upload je bestanden kan checken. Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik heb al gescanned, daardoor is het weg Reageren
Casss Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden () ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg Ik heb er nu ook geen last meer van! dat betekent niet ineens dat het virus weg is ofzo, dus scan toch maar. Als jij(grof voorbeeld) allerlei symptomen krijgt van kanker, je hebt een afspraak bij het ziekenhuis en ze zijn plots wegh, dan ga je toch ook niet zeggen van 'ja de klachten zijn weg dus de scan hoeft neit meer'? Ik vertelde ook maar gewoon mijn verhaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.