Jump to content

Pop-ups!


Twister24

Recommended Posts

Beste mensen,

Sinds 2 dagen geleden krijg ik om de 1 of 2 minuten een pop-up van ringtones, online spelletjes en andere reclame. Dit gebeurt niet bij bepaalde sites of bij bepaalde handelingen. Ik krijg zelfs de pop-ups als ik mijn internet alleen aan heb staan en geen sites open heb! Ik heb pop-up blokkering aanstaan, maar het helpt niet. Weet iemand een oplossing?

Twist :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden (bloos.gif) ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg :puh:

Ik heb er nu ook geen last meer van!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden (bloos.gif) ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg :puh:

Ik heb er nu ook geen last meer van!

dat betekent niet ineens dat het virus weg is ofzo, dus scan toch maar.

Als jij(grof voorbeeld) allerlei symptomen krijgt van kanker, je hebt een afspraak bij het ziekenhuis en ze zijn plots wegh, dan ga je toch ook niet zeggen van 'ja de klachten zijn weg dus de scan hoeft neit meer'?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook VirusTotal gebruiken bij riskante bestanden. Je upload het bestand (maximaal 20 MB dacht ik) en aan de hand van MD5 controleert VirusTotal het bestand. Het laat scanresultaten zien van meerdere bekende anti-virus clients. Zo weet je dus of het vals alarm is of echt een gevaar.

Je kunt via http://www.virustotal.com/metodos.html ook installeren dat je via rechtermuisknop > upload je bestanden kan checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg dit ook toen ik een crack voor Fraps downloaden (bloos.gif) ik heb mijn PC gescand en de trojan (die in de crack zat) verwijderd, daarna gingen de pop-ups nog 2 dagen door een toen waren ze op eens weg :puh:

Ik heb er nu ook geen last meer van!

dat betekent niet ineens dat het virus weg is ofzo, dus scan toch maar.

Als jij(grof voorbeeld) allerlei symptomen krijgt van kanker, je hebt een afspraak bij het ziekenhuis en ze zijn plots wegh, dan ga je toch ook niet zeggen van 'ja de klachten zijn weg dus de scan hoeft neit meer'?

Ik vertelde ook maar gewoon mijn verhaal hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...