Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er een gast ofzo in de dessert met een pick up 6 graven had gegraven enzo 1 of andere psycho maar waar kan je die vinden dan (als dat er al is natuurlijk) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er een gast ofzo in de dessert met een pick up 6 graven had gegraven enzo 1 of andere psycho maar waar kan je die vinden dan (als dat er al is natuurlijk) Waar heb/had je dat gelezen?.. Best leuk als dat er is. Geef geen link in je post naar de desbetreffende site, maar stuur een PB naar me als je weet waar het is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 zal wel ff op zoek gaan en als ik iets weet pm ik je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 er is idd een topic over maar het is waarschijnlijk niet waar als het er is is het waarschijnlijk een stukje ten westen van area 69 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ok zal eens kijken tnnx maar ik meende ook dat ik er een foto van had gezien nou ja ik kijk iig ff rond op internet for pic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er een gast ofzo in de dessert met een pick up 6 graven had gegraven enzo 1 of andere psycho maar waar kan je die vinden dan (als dat er al is natuurlijk) Waar heb/had je dat gelezen?.. Best leuk als dat er is. Geef geen link in je post naar de desbetreffende site, maar stuur een PB naar me als je weet waar het is. Dit staat toch op de WT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) ej bij de walk through staat met ice cold killer waar is dat ( kan het namelijk niet vinden) kan iemand plaatje posten of pm me !! Edit door Exabyte: 2 topics samengevoegd Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ej bij de walk through staat met ice cold killer waar is dat ( kan het namelijk niet vinden) kan iemand plaatje posten of pm me !! Ze hadde gezegd dat het niet waar is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Bedoel je niet dat de moordenaar 1 kuil had gegraven en daar 6 lijken heeft ingestopt? Daar staat ook een bobcat. zie: zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_04 en kaart waar het is: http://img267.echo.cx/my.php?image=gtasase...retsmap27uv.png dan is het bij: ''mass grave'' op die kaart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Volgens mij bedoelt hij dat. Dan is het in ieder geval niets nieuws. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Moordenaar en Ice Cold Killer Samengevoegd. Plus een overtollig berichtje verwijdert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Moordenaar en Ice Cold Killer Samengevoegd.Plus een overtollig berichtje verwijdert. Die dubbelpost, daar kan ik nu niks aan doen hé Edit door Exabyte: Dankje voor het zeggen, even samenvoegen Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts