Jump to content

Ice Cold Killer

Fleshreaper

Recommended Posts

ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er een gast ofzo in de dessert met een pick up 6 graven had gegraven enzo 1 of andere psycho maar waar kan je die vinden dan (als dat er al is natuurlijk)

Delen op andere websites

ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat er een gast ofzo in de dessert met een pick up 6 graven had gegraven enzo 1 of andere psycho maar waar kan je die vinden dan (als dat er al is natuurlijk)

Waar heb/had je dat gelezen?.. Best leuk als dat er is. Geef geen link in je post naar de desbetreffende site, maar stuur een PB naar me als je weet waar het is.

Delen op andere websites

Waar heb/had je dat gelezen?.. Best leuk als dat er is. Geef geen link in je post naar de desbetreffende site, maar stuur een PB naar me als je weet waar het is.

Dit staat toch op de WT

Delen op andere websites

ej

bij de walk through staat met ice cold killer waar is dat ( kan het namelijk niet vinden)

kan iemand plaatje posten of pm me !!

Edit door Exabyte: 2 topics samengevoegd

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

ej

bij de walk through staat met ice cold killer waar is dat ( kan het namelijk niet vinden)

kan iemand plaatje posten of pm me !!

Ze hadde gezegd dat het niet waar is

Delen op andere websites

Moordenaar en Ice Cold Killer Samengevoegd.

Plus een overtollig berichtje verwijdert.

Die dubbelpost, daar kan ik nu niks aan doen hé ;)

Edit door Exabyte: Dankje voor het zeggen, even samenvoegen

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...