DaGforce Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Hallo, Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit: if(IsLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]"); } else { new string[256]; new PlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName); GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000); return 1; } Hoe kan ik dat maken? Greetingz, Gforce Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Hallo, Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit: if(IsLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]"); } else { new string[256]; new PlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName); GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000); return 1; } Hoe kan ik dat maken? Greetingz, Gforce Hallo, jou ken ik nog niet. maar ik ben net nieuw hier, ik heb nog niks opgezocht maar mischien kan je if(IsLogged[playerid] == 0) de 0 op 1 te zetten? *****EDIT**** of bedoel je iets als dit?? >>KLIK HIER<< Bewerkt: 25 april 2010 door Mkb122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Werkt dat niet dan ?? EDIT:@ hierboven: NEE niet doen waarom ? 0 = false 1 = true hij staat nu goed op 0 Bewerkt: 25 april 2010 door shotyoudie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaGforce Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Misschien kun je hier wat mee? http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien... het staat wel hier http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable >>LINK<< deze code kan je laten freezen TogglePlayerControllable(playerid,0); En deze code kan je laten unfreezen TogglePlayerControllable(playerid,1); Bewerkt: 25 april 2010 door Mkb122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaGforce Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien... het staat wel hier http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable >>LINK<< deze code kan je laten freezen TogglePlayerControllable(playerid,0); En deze code kan je laten unfreezen TogglePlayerControllable(playerid,1); Waar zou ik dat dan neer moeten zetten, in OnPlayerRequestClass Werkt het niet in OnPlayerSpawn Spawnt ie alsnog en Sta je dan stil.. Iemand een Idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) ik denk dat het zoo moet public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(PlayerNickRegistered[playerid] == 1) { if(PlayerLoggedIn[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: U need loggin type /login [Password]"); return 0; } } if(GetPlayerSkin(playerid) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: Please Login Or first select any skin"); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 0; } return 1; } BRON:wiki.sa-mp.com dan denk ik bij onplayerspawn TogglePlayerControllable(playerid,1); ~Mkb122 Bewerkt: 25 april 2010 door Mkb122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Misschien kun je hier wat mee? http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan. De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code return 0; toe . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan. De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code return 0; toe . Hoebedoel je presies? ik heb dat scriptje gepost om een voorbeeld te kunnen geven, de codes stonden er al in toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Eigenlijk is het gewoon dit: OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!Logged[playerid]) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Please login first!", 5000, 5); return 0; } return 1; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaGforce Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dank Jullie wel Allemaal! Het is Gelukt Greetingz Gforce Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.