Jump to content

TBOGT loopt vast


sevo

Recommended Posts

beste leden,

Ik wil nog even speciale aandacht schenken aan mijn The Ballad Of Gay Tony probleem. Hij loopt vast bij de missie "Momma's Boy" na

de cutscene. Bij het laden blijft hij hangen. Ik kan 10 minuten wachten zonder resultaat. Andere topics op dit forum hebben niet

geholpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden,

Ik wil nog even speciale aandacht schenken aan mijn The Ballad Of Gay Tony probleem. Hij loopt vast bij de missie "Momma's Boy" na

de cutscene. Bij het laden blijft hij hangen. Ik kan 10 minuten wachten zonder resultaat. Andere topics op dit forum hebben niet

geholpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp ! :D

Je moet je settings op low zetten, meerdere mensen hebben dit gehad

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden,

Ik wil nog even speciale aandacht schenken aan mijn The Ballad Of Gay Tony probleem. Hij loopt vast bij de missie "Momma's Boy" na

de cutscene. Bij het laden blijft hij hangen. Ik kan 10 minuten wachten zonder resultaat. Andere topics op dit forum hebben niet

geholpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp ! :D

Dat heb ik ook. Ik heb de dezelfde probleem. En van the lost & damned. na de laaste cutscene van (colletries item) loopt vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Settings staan al op low ... (trage PC :puh:) dus wat kan nogmeer op low?

Ooowww.. svenie had hetzelfde probleem je moet ff aan hem vragen.. Ik kan het topic niet meer vinden waar het in stond

Ik heb dit probleem ook voor gehad, en ik heb het kunnen oplossen door mijn grafische instellingen op het laagst te zetten. Je hoeft dit enkel voor deze missie te doen, na het voltooien kan je je instellingen terug zetten zoals je ze gewoon was.

PS, ik ben niet zo goed in quoten dus doe ik het ff zo

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, bij loopt de The Lost And Damned ook nog vast, maar het gaat bij mij om TBOGT.

En bij mij gaat over. Dat me gta 4 episodes from liberty city vast zit.

als de heletijd vast zit.

Kan GTA IV THE MOVIE niet meer doorgaan. Dan moet ik helaas, Stories of liberty city de film afsluiten. Dat wil ik niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het bij beide games niet goed gaat, en het staat beiden op 1 disk dan zou er ergens bij je een belletje moeten gaan rinkelen dat het misschien aan de CD ligt. Haal hem er een uit, maak hem schoon en check hem op krassen. Verder zou er niks kunnen zijn, je zou voor de zekerheid je game opnieuw kunnen installeren. En anders zul je of de winkel moeten beklagen of een nieuwe disk kopen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een heel stom idee he, maar waarom zou het zo zijn dat je game blijft hangen door je settings te laten staan, en dat hij het weer doet als je de settings laag zet? Wat nu, als dat niet komt doordat je game blijft hangen doordat de settings te hoog stonden, maar doordat het spel tijdens die cutscenes net een ander deel van de cd leest als je de settings anders hebt staan.

Met andere woorden: Als het daardoor komt, zou het misschien ook werken als je je settings juist HOGER zet, en dan bedoel ik niet gelijk max, want je hebt ze niet voor niets zo laag staan standaard, maar er zal vast wel één setting zijn die je PC wel op hoger aan kan. Ik doel daarmee op grafische dingen, dus niet vehicle density, maar b.v. shadow quality, reflectie kwaliteit, of texture kwaliteit. Daarmee zou de cutscene zichtbaar ietsjes anders zijn...

Je kunt b.v. zelfs proberen de schaduw of reflectie helemaal uit te zetten (ipv op low), zelfs de nachtelijke schaduwen anders zetten zou kunnen helpen, ook al speelt de cutscene overdag...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb dus precies hetzelfde(zie mijn topic in het technische gedeelte) en blijkbaar nog veel meer mensen hebben dit probleem heb ik op het internet ontdekt.

Ik heb alles gedaan, paar opnieuw geinstalleerd, setting op allerlaagst, allerhoogst, gemiddeld, dingen aan of uit gezet, codes veranderd die op andere fora werden geadviseerd, drivers updates, elfc patches, een tip van rock star zelf geprobeerd maar niets hielp.

De beide missies collectors item en momma`s boy blijven steken op loaden na de cutscene.

Echt frustrerend terwijl de rest van het spel het bij mij pefect doet.

Hopelijk komt er ooit een goede oplossing.

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik heb dat gedaan wat hierboven werd beschreven niks geholpen, vandaag naar de winkel om het te melden.

Aangezien meer mensen het probleem hebben is wel handig ooit een oplossing te posten ;) heeft dit topic meer waarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb dus precies hetzelfde(zie mijn topic in het technische gedeelte) en blijkbaar nog veel meer mensen hebben dit probleem heb ik op het internet ontdekt.

Ik heb alles gedaan, paar opnieuw geinstalleerd, setting op allerlaagst, allerhoogst, gemiddeld, dingen aan of uit gezet, codes veranderd die op andere fora werden geadviseerd, drivers updates, elfc patches, een tip van rock star zelf geprobeerd maar niets hielp.

De beide missies collectors item en momma`s boy blijven steken op loaden na de cutscene.

Echt frustrerend terwijl de rest van het spel het bij mij pefect doet.

Hopelijk komt er ooit een goede oplossing.

mvg neal

ik heb ook ontdekt, Dat de missie No.3 van TBOG, )ook vast zit bij het laden.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...