Jump to content

TBOGT loopt vast


sevo

Recommended Posts

hallo ik heb het zelfde probleem ik ben bij de winkel langst geweest en cds geruild maar wou niet hij liep vast bij mommas boy en heb ook alles op low gezed maar hielp niet hoop dat er snel een oplossing komen komt

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb het zelfde probleem ik ben bij de winkel langst geweest en cds geruild maar wou niet hij liep vast bij mommas boy en heb ook alles op low gezed maar hielp niet hoop dat er snel een oplossing komen komt

weet kan iemand de email van rockstar geven zo kan ik dan een mail sturen en als ze een oplossing geven die werkt zal ik het zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb het zelfde probleem ik ben bij de winkel langst geweest en cds geruild maar wou niet hij liep vast bij mommas boy en heb ook alles op low gezed maar hielp niet hoop dat er snel een oplossing komen komt

weet kan iemand de email van rockstar geven zo kan ik dan een mail sturen en als ze een oplossing geven die werkt zal ik het zeggen

Als het goed is staat er in de readme van het spel, allemaal technical support enzovoort. Als het goed is staat er ook ergens een email adres voor als je problemen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hallo ik heb een vraag bij welke winkel heb je hem gekocht en voor pc of ps3 miss licht het aan de winkel bij wie je het spel hebt gekocht en kun je daar gaan infomeeren

_O_ pleas geef antoord snel

Bewerkt: door nikobellic4
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Tja, de xbox360 blijft de beste he static.gif

Ik begin hieraan te twijfelen duh.gif Moet bijna elke dag m'n memorycard erin en eruit halen en op volgorde cd erin en eruit halen voor die xbox m'n cd's leest. Dat is trouwens een oplossing als hij ''open tray'' aangeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, de xbox360 blijft de beste he static.gif

Ik begin hieraan te twijfelen duh.gif Moet bijna elke dag m'n memorycard erin en eruit halen en op volgorde cd erin en eruit halen voor die xbox m'n cd's leest. Dat is trouwens een oplossing als hij ''open tray'' aangeeft.

Nope, nooit geen problemen mee gehad. Neem contact op met de Xbox 360 Helpdesk en wellicht mag je hem inruilen of zullen ze hem voor je repareren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, de xbox360 blijft de beste he static.gif

Ik begin hieraan te twijfelen duh.gif Moet bijna elke dag m'n memorycard erin en eruit halen en op volgorde cd erin en eruit halen voor die xbox m'n cd's leest. Dat is trouwens een oplossing als hij ''open tray'' aangeeft.

Nope, nooit geen problemen mee gehad. Neem contact op met de Xbox 360 Helpdesk en wellicht mag je hem inruilen of zullen ze hem voor je repareren.

Nog simpeler ;) Trek gwn even de stekker van je Xbox eruit.

Dan er terug in en hij zou gwn je cd's moeten lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

IK had gisteren disc tray probleem met NFS Underground 2 (original XBOX game) op de 360 dit was de oplossing:

Pak de CD eruit veeg eroverheen met je trui doe m er terug in en het is gefixt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...