vinootje Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 hoe zet ik de auto sounds in gta iv Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Zou je even kunnen uitleggen wat je probleem is in méér dan 8 woorden? Ik snap hier de ballen niet van. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Zou je even kunnen uitleggen wat je probleem is in méér dan 8 woorden? Ik snap hier de ballen niet van. Hij wil waarschijnlijk custom auto geluiden in zijn game zetten, meer kan ik er niet uithalen. Reageren
vinootje Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 als ik een sound in gta iv wil zetten dan heb ik hem niet en hoe zet je er sounds in? Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Die zijn er automatisch. Kijk eens in het menu bij audio, kijken of daar alles goed staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.