KJF Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Ik heb deze met de hulp van een tutorial gemaakt. Hij is nog niet af.. Ik wil er nog wat aan toevoegen weet alleen niet wat. Iemand tips, rates etc.? [V2] [V3] [V4] Bewerkt: 27 april 2010 door KJF Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Tutorial plz Nee serieus, dit is super mooi gedaan.. Maar heb je alles precies van de tutorial overgenomen of heb je ook nog bepaalde dingen zelf gedaan? Bv. kleureffecten enzo. Verder lijken de planeten ook echt rond. Wat is het? Een komeet(?) die op Jupiter botst? Het is mooi gedaan! Maar ik denk dat je alleen nog even duidelijk moet maken wat er nou op de planeet (Jupiter?) botst KUTGW! 8.5/10 Reageren
KJF Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Het is de maan die op een zelfgemaakte planeet botst. In de tutorial gebruiken ze de aarde, en ik heb wat dingetjes weggelaten en zelf toegevoegd. Ik heb de tutorial niet helemaal precies gevolgd. Update in eerste post geplaatst. Bewerkt: 26 april 2010 door KJF Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Aaaaah! Doe die versie twee meteen weg! Je vernielt hem! De baan eromheen is mooi, maar de bergen en stad op de voorgrond zien er echt niet uit. V1 is wat dat betreft een plaatje (niet alleen letterlijk), mooie effecten, mooie kleuren en een wat mindere achtergrond, want de sterren zijn allemaal simpele brushes terwijl het wel wat meer mag glansen en verschillen. Verder zijn de kleuren op de achtergrond wat overheersend, zou dat wat minderen. V1 is goed, V2 meteen in de prullenbak gooien. Reageren
KJF Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik heb nog een versie gemaakt gebaseerd op tom's comments. Voor mijn gevoel is hij nog niet af, er moet nog wat bij. Maar wat? Iemand ideeën? Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik praat over versie 3. Zeker prachtig gedaan! Alles hieraan geeft een magisch effect, wat al begint bij de achtergrond. Zwart past hier perfect bij, al moet ik zeggen dat het misschien iets te groot is allemaal, want linksonder wordt al gauw saai. Oké, je hebt het opgevuld met sterren of iets dergelijks, maar daar is alles mee gezegd. Dan de overgang naar de planeet, welke zeer goed is gedaan. Je hebt prachtige kleuren gekozen die je in de effecten hebt verwerkt, er zit een mooi structuur in wat een hele goede indruk geeft. Het spring er helemaal uit, wat natuurlijk ook moet. Daarnaast zit de benodigde variatie er ook in, gewoon super. Ook het lichtinval is prachtig gedaan. Er valt eigenlijk niet veel negatiefs over te zeggen. Super. 9,5/10. Reageren
KJF Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik ben bewust van de lege ruimte, maar ik heb deze grote gebruikt omdat dat mijn schermresolutie is, en ik hem als wallpaper gebruik. Daarom wil ik er nog wat bij doen, maar ik ben bang dat ik daarmee de wallpaper ten schande doe en hem alleen maar verslechtert. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Misschien zou je nog een explosie kunnen maken tussen de twee planeten. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik heb nog een versie gemaakt gebaseerd op tom's comments. Voor mijn gevoel is hij nog niet af, er moet nog wat bij. Maar wat? Iemand ideeën? Als eerst wil ik zeggen dat je een prachtige wallpaper hebt gemaakt. Leuke effecten en een goede combinatie, de achtergrond is inderdaad wat minder maar dat past er op zich ook wel weer bij. Je hebt leuke kleuren gebruikt met veel variatie waardoor het goed op elkaar inspeelt. Heel goed gedaan, versie 3 krijgt van mij een 8/10. Dan nog wat tips om de leegte op te vullen. Je moet het niet al te druk maken op de achtergrond en rondom de planeten zelf. Misschien kun je op de achtergrond nog een aantal neervallende kometen maken met wat leuke effecten er omheen. Maar zoals ik al zei, maak het niet te druk door er weer iets groots op te zetten. Maak gewoon wat kleine dingen die wel opvallen maar niet te groot zijn. Succes nog verder, het ziet er keurig uit. Reageren
KJF Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 V4 met meteoren/vuurballen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.