Jump to content

Angels of Death Clantalk topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nagedacht. Zo gaat dit niet werken. Ik denk dat ik stop met de clan. Dat betekent dat Royboow automatisch leader wordt, en ik stel GreyFox-Smurf aan als Co-Leader. Deze clan ligt nu in jullie handen. Ik heb alles geprobeerd om het weer actief te laten worden, maar dat vereist ook medewerking van de leden, en dat gebeurde niet. Veel succes met deze clan. Royboow, ik stuur je een deze dagen de hoofdtopic code.

Mvg,

FireFighter.

Geplaatst:

Ik heb nagedacht. Zo gaat dit niet werken. Ik denk dat ik stop met de clan. Dat betekent dat Royboow automatisch leader wordt, en ik stel GreyFox-Smurf aan als Co-Leader. Deze clan ligt nu in jullie handen. Ik heb alles geprobeerd om het weer actief te laten worden, maar dat vereist ook medewerking van de leden, en dat gebeurde niet. Veel succes met deze clan. Royboow, ik stuur je een deze dagen de hoofdtopic code.

Mvg,

FireFighter.

Mensen aub deze clan mag niet doodgaan, Word een beetje meer actief.

Dit moet gwn goed gaan.

Kzou t jammer vinden als we verdwijnen als clan zijnde.

Geplaatst:

Mvg,

FireFighter.

Mensen aub deze clan mag niet doodgaan, Word een beetje meer actief.

Dit moet gwn goed gaan.

Kzou t jammer vinden als we verdwijnen als clan zijnde.

Succes! Ik heb wel vertrouwen in jullie. :bier:

Geplaatst:

Jongens, ik ga binnenkort een Biketour organiseren, iemand die wil helpen?

Geplaatst:

Als het een 360 meeting is. Of moet je dan meteen lid worden?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...