ietsAnders0 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik heb vroeger vaak een race spelletje gespeeld in third person view. Je zat dan in een bestuurbare auto en je had allemaal powerup's en 1 level was bijvoorbeeld in de winkel en andere was door een soort park. Je had als power-up bijvoorbeeld een bowlingbal Iemand een idee hoe dit spel heet? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 http://www.speltuin.nl/spellen/race-spellen/lego-racer.html Lego Racer? Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Doet me denken aan iets dat ik vroeger op de PS1 had. Micro Machines V3. Bedoel je dit? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Geen van beiden. Het was een normaal spel dus geen lego en het was in 3D . Is wel 6-7 jaar oud Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wf3oBlTD2Pc Dit is ook micro machines maar dan in 3D en een wat latere versie. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Nee, je zit echt pal achter de auto en niet van zover boven. Het lijkt een beetje op dit maar dit is het niet Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Nee, je zit echt pal achter de auto en niet van zover boven. Het lijkt een beetje op dit maar dit is het niet Is het ook met monster trucks en heb je een paar gamemodes?Zoals race's en ook een wereld waar je vrij rond kan rijden(en wellicht ook opdrachten ofzo) Want ik heb ook zo een soort spel waar ik de naam even van kwijt ben(heb het doosje wel ergens liggen) en dat is ook al aardig oud en ziet er ook zo een beetje uit. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Nee, je zit echt pal achter de auto en niet van zover boven. Het lijkt een beetje op dit maar dit is het niet Is het ook met monster trucks en heb je een paar gamemodes?Zoals race's en ook een wereld waar je vrij rond kan rijden(en wellicht ook opdrachten ofzo) Want ik heb ook zo een soort spel waar ik de naam even van kwijt ben(heb het doosje wel ergens liggen) en dat is ook al aardig oud en ziet er ook zo een beetje uit. Zou best kunnen, ik weet het allemaal niet zo goed meer maar het was echt een rete vet spel. Als je misschien het doosje zou willen zoeken dan kunnen we even kijken Bewerkt: 26 april 2010 door igi0n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.