Royboow Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Hey iedereen, Tijdje terug dat ik hier ben geweest dus laat ik maar wat nieuws posten Ik hoop dat jullie hem wat vinden. Bewerkt: 27 april 2010 door Royboow Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Erg leuk gedaan, weinig op aan te merken. Het is een beetje saai, al dat groene zo. Verder zijn de blaadjes erg overheersend (je zou ze misschien een beetje kunnen 'outfaden' zodat ze wat minder vol zijn aan de buitenkanten) en zit er weinig diepte in (wat meer lichteffecten kunnen daar voor zorgen, zoals een goede lightsource). De rand van de PS3 ziet er op sommige plaatsen wat raar uit (vooral linksonder, dat pixelige). De Scanlines zijn erg goed toegepast, en de witte bolletjes eronder zorgen voor wat variatie. De paarse kronkels erboven pakken wat minder goed uit, die kleur past er niet bij. Maar een puik werkje hoor. Reageren
Royboow Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Erg leuk gedaan, weinig op aan te merken. Het is een beetje saai, al dat groene zo. Verder zijn de blaadjes erg overheersend (je zou ze misschien een beetje kunnen 'outfaden' zodat ze wat minder vol zijn aan de buitenkanten) en zit er weinig diepte in (wat meer lichteffecten kunnen daar voor zorgen, zoals een goede lightsource). De rand van de PS3 ziet er op sommige plaatsen wat raar uit (vooral linksonder, dat pixelige). De Scanlines zijn erg goed toegepast, en de witte bolletjes eronder zorgen voor wat variatie. De paarse kronkels erboven pakken wat minder goed uit, die kleur past er niet bij. Maar een puik werkje hoor. Dankje, ik zal het paarse vervangen door andere effecten ende rand wat netter maken. ik zal ook wat blaadjes weghalen en andere kleurtjes gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.