Amfetamientje Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Resonance of Fate Iemand die dit spel al heeft? Mijn kopie valt morgen op de deurmat, ik ben benieuwd, vooral naar het aparte gevechtssysteem. Reageren
Sentasi Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Heb ff een trailer bekeken, en het zag er wel interessant uit, grafisch leek het me ook erg goed. Ik zal hem alleen niet kopen voorlopig, ik ben nog druk met EFLC, en volgende maand RDR. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb hem nu in mijn handen, tijd om hem aan mijn ps3 over te leveren en hem eens te proberen . Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Is het een beetje te vergelijken met FF XIII? Ik kreeg zo'n idee van de trailer, heb alleen het gevechtssysteem nog niet gezien. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb de laatste Final Fantasy niet gespeeld maar volgens mij is RoF wat ingewikkelder qua gevechtssysteem. Ik heb alleen de tut gespeeld en ben al bijna een uur verder, pittig spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.