Niiek Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Heej, komt er ook een Wiki voor Red Dead Redemption ? Het is wel wikigta, maar RDR heeft (Bijna) alle kenmerken van een GTA ? ik hoop t wel
PrioX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Dit vind ik echt een goed idee! Hij heeft idd bijna alle kenmerken van GTA. En het zou ook wel handig zijn als daar ook een Walkthrough van kwam op WikiGta
007 Harings Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 k denk het niet omdat WIKIGTA en GTAGAMES.nl over GTA gaat en niet over RDR ik denk dat ze gewoon de nieuwtjes posten omdat het ook van R is en op GTA lijkt maar als ze een RDR wiki gaan maken dat zal veel tijd in beslag nemen omdat ze dan andere namen moeten kopen.
Niiek Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 ^ wat bedoel je met andere namen kopen ?
Flokkert Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ze noemen RDR GTA op het paard so why not?
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Ik vind het wel een goed idee.. Alleen is het dan nog wel een "Wikigta". Maar de Schrijvers van Wikigta moeten er eigenlijk ook wel zin in hebben om het te schrijven, omdat ze nog niet klaar zijn met de EFLC.
Djmaddox Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Even de ogen opendoen en dan ziet men dat hier al een topic over is: klik
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Even de ogen opendoen en dan ziet men dat hier al een topic over is: klik Dat gaat over een subforum op het forum. Niet over een categorie op WikiGTA
007 Harings Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) ^ wat bedoel je met andere namen kopen ? Dan moeten ze een andere naam kopen inplaats van GTAforum.nl en inplaats van WIKIGTA want dat klopt dan niet meer Bewerkt: 1 mei 2010 door 007 Harings
Jowx Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Even de ogen opendoen en dan ziet men dat hier al een topic over is: klik Dat gaat over een subforum op het forum. Niet over een categorie op WikiGTA Daar heb je gelijk in, maar als het subforum er niet komt lijkt het me sterk dat er wel een categorie op WikiGTA bijgeplakt wordt. Op zich is het wel een punt om over na te denken wat we met RDR gaan doen, maar dat kan dan beter in het topic in Feedback zodat alles centraal blijft. In meerdere topics discussieren over eigenlijk hetzelfde is niet echt handig.
Recommended Posts