Jump to content

Een paar vraagjes over RDR

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :D

Ik heb een paar vraagjes over Red Dead Redemption.

Hopelijk weten jullie een antwoord op mijn vraag. :)

Naar dat ik de MP Trailers had bekeken zag ik dat er auto-aim in de MP zit.

Nu is mijn vraag of je deze instelling net zo als op IV kan uitzetten ?

En dan heb ik nog een vraag;

Zit er op RDR MP een beveiliging voor leeftijd zoals bij BC2 ? Als je daar bijv geen 18+ was mocht je de MP niet spelen.

:D

Geplaatst: (bewerkt)

En dan heb ik nog een vraag;

Zit er op RDR MP een beveiliging voor leeftijd zoals bij BC2 ? Als je daar bijv geen 18+ was mocht je de MP niet spelen.

:D

Dan vul je toch wat anders in ;) Ik denk zelf niet dat dat er in zit ;)

Bewerkt: door folkerthoog
Geplaatst:

Het spel is nog niet eens uit, dus ik neem aan dat hier nog geen antwoord op is. Er is hier namelijk nog geen informatie over, naar mijn weten.

Geplaatst:

Om maar meteen even antwoord op je vraag te geven.

“Is there auto aim on multiplayer for RDR?” – received via Twitter
Like the single player game, there are three targeting modes available to choose from: Casual, Normal and Expert. Casual is full lock, Normal snaps-to-target but does not lock on, and Expert has no assist. You can configure your own personal targeting to suit your preferences in any game by using the multiplayer playlists in the menu.

For Competitive games, there are Casual playlists for all game types that are exclusively Casual targeting mode, or that allow players to mix it up and play against each other across a variety of the three targeting types.

There are also playlists for Gang Matches and Free For All games which allow players to use Normal or Expert targeting together (but not Casual).

For advanced players that prefer to strictly play against other free-aimers, Hardcore and Veteran playlists that exclusively support Expert targeting can be used for all Gang Matches and Free For All Games.

It’s also worth noting that honing your multiplayer skills with the more advanced Normal and Expert targeting styles will reward you with bonus XP to level up faster than those using Casual.

Bron: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5081/asked_&_answered_special_red_dead_multiplayer_edition

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...