Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 dan geloofd je het niet.. en ps ik ben 13 En wat dan nog? Inderdaad, en wat dan nog, ik ben nog maar net 14. dus dat maakt niks uit! Ik zei in mijn post "ik weet niet hoe oud jij bent maar..." dus hij reageerde op mij, voortaan ook de quote doorlezen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Ik wil graag vrienden met je worden, stuur me een priveberichtje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 dan geloofd je het niet.. en ps ik ben 13 iIk bEn eEN 12 YaaR oUd mEijssJe <3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 dan geloofd je het niet.. en ps ik ben 13 iIk bEn eEN 12 YaaR oUd mEijssJe <3 Heb je een webcam? Maar met wie had je de weddenschap dan gemaakt en waarover, marijnajax12? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Het verbaasd mij hoe lang dit soort topics openblijven af en toe... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 nee dat vroeg iemand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Het verbaasd mij hoe lang dit soort topics openblijven af en toe... Het verbaast mij dat er zoveel grappige leden op het forum zitten die een dergelijk topic volspammen.. Volgende keer iedereen maar een warn geven per post in zo'n topic, dan maak ik ook vrienden op het forum... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts