WelpieNL Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Ik had een vraag.. Ik heb nu de 7777 ports open staan, ( TCP & UDP ) maar nu kunnen me vrienden niet joinen.. op me server. Ik heb wel :7777 achter me Internal Server IP.. waar ik de 7777 port op open heb gezet. Ik heb ook nog gekeken of de 7777 port openstond, via dat programma van Portforward.com. En ik kan me eigen server wel joinen, maar anderen dus niet. Ik heb nu de settings zo staan ; echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password ***** maxplayers 20 port 7777 hostname ***** gamemode0 grandlarc 1 filterscripts base gl_actions gl_property gl_realtime announce 1 query 1 weburl NaN maxnpc 0 onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 Wat moet ik doen? Pleas help.. Bewerkt: 26 april 2010 door WelpieNL Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Anderen moeten het ip gebruiken dat je kan vinden op www.watismijnip.nl Reageren
WelpieNL Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Maar als ik op SA-MP kijk, bij favourites, (waarbij ik me server heb toegevoegd op het IP adress van de TCP & UDP port.. krijg ik een ander IP? En ik zag jou op een server, toen vroeg jij mij om een ticket. Of was dat een ander? Bewerkt: 26 april 2010 door WelpieNL Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Heb je de poort ook toegelaten in je firewall? Anders blokkeerd je firewall de server Reageren
WelpieNL Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Is al gelukt, startte server weer en lukte opeens? Hoe maak ik mezelf nu admin? Ik heb geen verstand van al dat scripte, dus kan iemand mij dat rustig uitleggen op een chat of zo? En hoe krijg ik nu die goede scripts in me server? Kan iemand me helpen? A.U.B wel op een chat, vind ik makkelijker ;D Plz, kan iemand scripts maken voor de server? - 192.168.55.102:7777 [DU] Dutch United. [NL] Bewerkt: 26 april 2010 door WelpieNL Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Zoals ik al zei in m'n vorige post, moet jij je externe ip aan anderen geven. IP's met 192.168.x.x of 10.10.x.x zijn interne IP's. Als admin inloggen doe je via /rcon login JePasswordDatInServerCfgStaat PS: Het was waarschijnlijk iemand anders op 'die server', want ik speel zelden onder de naam BigBoss. Als je dus iemand ziet met die naam zal ik het waarschijnlijk niet zijn. Reageren
WelpieNL Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Thanks, Nu zou ik graag de commands willen weten, of hoe je die insteld, (of de scripts van leuke/goede commands).. Bewerkt: 27 april 2010 door WelpieNL Reageren
powerkip96 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Thanks, Nu zou ik graag de commands willen weten, of hoe je die insteld, (of de scripts van leuke/goede commands).. Als je niet kan scripten is dit geen goeie keuze, een server maken. Zelf kan ik het nog niet zo goed, en ik zeg je: Commands zijn het makkelijkst. Sandra heeft een paar mooie Tuts gemaakt, PS. Ik zoek een soort /playertoplayer dat is zeg maar: /playertoplayer [WieteleporterID] [NaarwieteleportdieID Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) PS. Ik zoek een soort /playertoplayer dat is zeg maar: /playertoplayer [WieteleporterID] [NaarwieteleportdieID if(!strcmp("/playertoplayer",cmdtext,true) { tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Usage: /playertoplayer [iD] [iD]"); new ID = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"ERROR: Player 1 is not connected!"); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Usage: /playertoplayer [iD] [iD]"); new ID2 = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"ERROR: Player 2 is not connected!"); new Float:cords[3]; GetPlayerPos(ID2,cords[0],cords[1],cords[2]); SetPlayerPos(ID,cords[0],cords[1],cords[2]); format(tmp,sizeof tmp,"ID %i has been teleported to ID %i",ID,ID2); SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,tmp); } (Niet getest) Bewerkt: 27 april 2010 door GTAguillaume Reageren
WelpieNL Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 'k heb nu een paar vette scripts, Tip voor beginners; Gewoon downloaden van internet. ^^ Reageren
Mkb122 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 'k heb nu een paar vette scripts, Tip voor beginners; Gewoon downloaden van internet. ^^ Ja dat dee ik eerst ook maar ik kreeg maar geen mensen dus wil ik me eigen script maken. Want die scripts die op internet staan zijn al vaaker in gebruik dan 1x je moet egt een script hebben die niemand heeft, of edit hem met PAWNO zodat ze niet meer zien dat jij hebt gedownload, zorg alleen wel dat de CREDITS altijd blijft staan. ~!Mkb122!~ Reageren
powerkip96 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 PS. Ik zoek een soort /playertoplayer dat is zeg maar: /playertoplayer [WieteleporterID] [NaarwieteleportdieID if(!strcmp("/playertoplayer",cmdtext,true) { tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Usage: /playertoplayer [iD] [iD]"); new ID = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"ERROR: Player 1 is not connected!"); tmp = strtok(cmdtext,idx); if(!strlen(tmp))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"Usage: /playertoplayer [iD] [iD]"); new ID2 = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"ERROR: Player 2 is not connected!"); new Float:cords[3]; GetPlayerPos(ID2,cords[0],cords[1],cords[2]); SetPlayerPos(ID,cords[0],cords[1],cords[2]); format(tmp,sizeof tmp,"ID %i has been teleported to ID %i",ID,ID2); SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,tmp); } (Niet getest) C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4072) : error 001: expected token: ")", but found "{" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4073) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4073) : error 017: undefined symbol "idx" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4074) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4075) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4077) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4077) : error 017: undefined symbol "idx" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4078) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4079) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4084) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4084) : error 017: undefined symbol "tmp" C:\Users\Michael\Desktop\Scriptwerk\frpg 0.3\frpg 0.3\gamemodes\frpg.pwn(4085) : error 017: undefined symbol "tmp" Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) De meeste mensen hebben tmp en idx gedeclareerd in OnPlayerCommandText, voeg dit toe aan het begin van OnPlayerCommandText: new idx,tmp[256]; Je hebt ook strtok nodig, dit kan je hier vinden. Bewerkt: 28 april 2010 door GTAguillaume Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.