Jump to content

Xbox 360 Power Supply

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een paar keer gehad dat m´n Power Supply een rood licht ipv een oranje licht uitstraald. Bij de Xbox 360 Troubleshooting krijgt hij na stap 2 een error, dus doe ik hier maar navraag. Heeft iemand enig idee hoe ik dit herstel?? :cab:

Geplaatst:

Tja kan aan meerdere dingen liggen. Misschien is je power brick gewoon kapot of geeft hij te weinig stroom door.

Als je xbox gemod is (Denk aan ledjes etc, Dingen die stroom eten) kan dat ook een rood licht geven omdat hij te veel stroom moet doorsturen dan dat hij heeft.

Geplaatst:

Hij heeft het de 2 jaar die ik hem heb altijd gedaan :puh:. Het is een Xbox Arcade. Ik speel er nooit liedjes op af, en wat is de Power Brick?

Geplaatst:

Hmm, ja powerbrick is gewoon een ander woord voor power supply (Dat bakje gewoon). En ik had het over Ledjes (Die lichtjes, die licht geven :puh:). En niet liedjes, maargoed. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat hij altijd gewerkt heeft en nu opeens niet meer. Even uitblazen met een stofzuiger wil wel eens helpen omdat er stof invast kan zitten.

Geplaatst:

Tja, ledjes, wat moet ik me daarbij voorstellen :7. En ik zal hem eens effe helemaal leegzuigen :tu: . Bedankt, en ik laat straks wel weten of het gewerkt heeft.

Geplaatst:

xbox_water_x.jpg

Zoiets, bijvoorbeeld.

Maar hoe wil je dat blok gaan stofzuigen? Dat zit helemaal dicht, of niet? Volgens mij is dat ding kapot, ik ga even kijken of je die krengen niet los kan kopen.

Geplaatst:

Die dingen kosten rond de 50euro! Je kan hem dus beter zelf repareren, of er moet garantie opzitten maar ik geloof van niet.

Geplaatst:

Niks zelf gaan doen, niks laten doen. Gewoon opsturen naar Microsoft, de onderdelen die in je 360 zitten zijn heel gevoelig. Sommige hoef je zelfs alleen maar aan te raken om het zelf kapot te maken. Je kunt hem het beste opsturen naar Mircosoft, dan repareren hun hem voor je. Misschien zal je moeten betalen, maar er is al vaak genoeg gebeurt dat je xbox ook buiten de garantie wordt gemaakt zonder dat je hoeft betalen. Daarnaast profiteer je bij je reparatie bij Mircosoft ook van iets extra's na je verzending, zoals een maandje gratis Live of een controller/headset. He tbeste wat je dus kunt doen is sowieso even contact opnemen met de klantenservice.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...