Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Ik heb EFLC vandaag dus gekocht en toen ik hem installeerde en wou spelen kreeg ik de melding; Een vereist beveiligingsonderdeel kan niet worden geactiveerd. Dit programma kan niet worden uitgevoerd. (7000). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=module&c=7000&l=nl voor meer details. .. Ik heb gedaan wat er in de link staat, Daemon tools weggegooid, pc heropgestart, spel opnieuwe geinstalleerd.. secuROM gemaild en nog wat meer. Heeft iemand een idee? Bewerkt: 26 april 2010 door Thewandmirror Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Hij zegt ook dat de instellingen door een progamma dat de virtuele schijven verbergt zijn aangepast(?) Dus ik zou kijken naar instellingen. Maar ik weet niet welke, succes verder Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ja idd ik heb dus ook geen enkel idee welke instellingen wat ik heb alle programma's die daarvoor zorgen allang weggegooid. Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Het gaat dus om beveiliging zie ik nu. Kijk eens bij je beveiligings-instellingen of je daar wat raars ziet. Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Euh, welke beveiligings instellingen? van Wat? xD Reageren
R-fl3x Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 heey, ik heb ook nog zoiets gehad, toen ik GTA4 instaleerde. ik ondervond wat problemen toen ik het spel speelde in windows 7 mode en heb hem daarom in de compatibiliteitsmodus "Windows XP service pack 3" gezet. als ik het spel starte, kreeg ik de melding "SONY AUSTRIA 3G (of zo) SECURICOM will change some settings...", van mij was dit echter geen error, maar ik kon het spel gewoon normaal spelen erna. probeer eens: -rechts klikken op je snelkoppeling van EFLC. -dan eigenschappen. -open tabblad "compatibiliteit -dan uitvoeren in " Windows XP service pack... of vista sp..." ik heb geen idee of dit zal werken, maar je kunt het proberen mvg, Ice Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik heb geen idee welke windows instellingen je bedoelt er zijn er zoveel.... Dat compabiliteits gedoe heb ik geprobeerd maar het werkt niet. Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Beveiligingsinstellingen. Dan ga je naar Control panel>>en als je dan bovenin kijkt zie je een titel en daaronder verschillende links. Klik dus op de bovenste link, dus niet de titel. Dit is trouwens win7. Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Oke nu zie ik het. Net zo'n mail gekregen van support. Hello. Thank you for your e-mail. I've checked your analysis file and it seems that some emulation tool (eg. Virtual-CD hide, Anti-Blaxx, or SR7.Stop) has hidden your virtual drives. Please deactivate this feature and you will be able to start the game. Alleen weet ik dus niet hoe ik deze feature moet disabelen. Bewerkt: 26 april 2010 door Thewandmirror Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Durf je het programma te verwijderen? Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Je bedoelt het programma dat de virtual drives zogenaamd verbergt? Het probleem is dus dat ik geen idee heb welk programma dit doet en ik betwijfel zelfs of het nog op mijn PC staat... Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Je bedoelt het programma dat de virtual drives zogenaamd verbergt? Het probleem is dus dat ik geen idee heb welk programma dit doet en ik betwijfel zelfs of het nog op mijn PC staat... Reageren
Thewandmirror Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb windows gewoon opnieuw geinstalleerd, het werkt nu wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.