vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Ik keek naar de trailer van TBoGT: Armando & Henrique Trailer en zag een Cutscene waarin Brian zegt "you're about to get screwed" ik ben dit niet eerder in TLaD tegengekomen Weet iemand in welke missie dit gebeurt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Volgens mij komt die cutscene niet voor in het spel, uit de achtergrond kan je ook niet veel afleiden. Ik kan het me overigens niet herinneren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Ik ben helemaal niet zeker, maar het lijkt wel de missie 'This Shit's Cursed' tegen het einde aan dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Ik ben helemaal niet zeker, maar het lijkt wel de missie 'This Shit's Cursed' tegen het einde aan dan ? Ik zal het nakijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Hij zegt trouwens "You're about to get schooled." Billy legt Johnny dan namelijk uit waarom hij de club leidt zoals hij denkt dat hij geleidt moet worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.