Jump to content

Scarface kleding in GTA4?


edgardn123

Recommended Posts

omg....mensen die geen scarface kennen...............

logisch.....kids die 13 zijn, gta spelen terwijl het voor 18+ is....

kop op zeg...scarface is keihard en net zo goed als the godfather.

Lol, het is niet voor 18+ hoor, dat is een advies dus het betekent niet dat het voor 18+ is.

Ik ben zelf ook 13 en weet donders goed wat scarface is en ik ken amper iemand van mijn leeftijd die nog nooit van scarface heeft gehoord dus zo logisch is dat ook weer niet ;)

En ik vind scarface trouwens net wat meer hebben dan the godfather maar dat komt misschien omdat ik wat minder geduld heb en je dat voor die films juist wel moet hebben.(Toch vind ik the godfather ook een geweldige serie van films zoals je ook kan zien aan mijn gebruikersnaam.)

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

omg....mensen die geen scarface kennen...............

logisch.....kids die 13 zijn, gta spelen terwijl het voor 18+ is....

kop op zeg...scarface is keihard en net zo goed als the godfather.

Lol, het is niet voor 18+ hoor, dat is een advies dus het betekent niet dat het voor 18+ is.

Ik ben zelf ook 13 en weet donders goed wat scarface is en ik ken amper iemand van mijn leeftijd die nog nooit van scarface heeft gehoord dus zo logisch is dat ook weer niet ;)

En ik vind scarface trouwens net wat meer hebben dan the godfather maar dat komt misschien omdat ik wat minder geduld heb en je dat voor die films juist wel moet hebben.(Toch vind ik the godfather ook een geweldige serie van films zoals je ook kan zien aan mijn gebruikersnaam.)

Adviesleeftijd 18... Daarom juist dat er zoveel mensen van 13 zijn die het beginnen spelen. :N Toch wel triest enigszins.

Link to comment
Delen op andere websites

scarface is

een goede film

goede verhaalijn

de game vielt tegen

vond ik het was wel leuk

dat wel xD

en die pakjes

ik vind de pakken van de pc

meeste op scarface lijkt

de ps3 xbox360 versie niet

Weet jij wat school betekent? Zoja, dan let je niet erg op want zo'n slechte zinsopbouw heb ik nog nooit gezien. :7

Verder lijken de pakken van GTA (IV) wel op de pakken van Scarface, maar in mijn ogen lijken alle pakken in dezelfde kleur als die van Scarface op die van Scarface.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...