Jump to content

EfLC waard om te kopen


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hallo,

ik zou zeggen ja maar dan moet je wel hopen dat je niet dezelfde bug op je dvd hebt als ik (en vele anderen), dat namelijk in tlad de missie collectors item op loaden blijft steken en in tbogt de missie momma`s boy ook in het loaden blijft steken.

Zoniet zijn het beide mooie games en zie je Liberty City van een andere kant.

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Dan gebruik je geen explosieven? Het spel kent geen minpunten eigenlijk. de Storylines kun je niet lang noemen, maar dat komt omdat het Add Ons zijn, en geen geheel nieuwe games. Ik zou als ik jou was eerst GTA IV uitspelen, zo begrijp je het verhaal beter ;).

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Ik weet niet waar jij die rotzooi vandaan hebt hoor, maar ik heb in de ruim 6 maanden dat ik het spel heb nog geen enkele bug ondervonden. Kom eerst met concreet bewijs voordat je post.

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Ik weet niet waar jij die rotzooi vandaan hebt hoor, maar ik heb in de ruim 6 maanden dat ik het spel heb nog geen enkele bug ondervonden. Kom eerst met concreet bewijs voordat je post.

*kuch*

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Je moet bij die twee missies gewoon al je graphics op very low zetten, dan lukt het nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Ik weet niet waar jij die rotzooi vandaan hebt hoor, maar ik heb in de ruim 6 maanden dat ik het spel heb nog geen enkele bug ondervonden. Kom eerst met concreet bewijs voordat je post.

nou het technische problemen topic zegt alleen al genoeg denk ik zo

Het feit dat er 6 patches nodig zijn om dingen te 'fixen' zegt ook al een hoop, daarbij zit je nog steeds met een hoop van dezelfde dingen.

toen gta4 gereleased werd:

-memory leaking

-lod problemen

-textures die verdwenen en tevoorschijn kwamen

-missie bij the majestic liep vast

-Waardeloze performance, 90% vand e spelers konden het spel niet spelen ookal voldeed hun pc.

en nog een hoop andere bugs.

Dan bij patch 5 werd een mooie bug toegevoegd waardoor alles in de grond werd gezonken. En dna lees je nu van de episodes, waarbij mensen het spel niet uit kunnen spelen, texture en model problemen etc. kijk maar eens rond, de hele boel is volgestampt met zulke topics.

Daarom adviseer ik hem ook het geld in de zak te houden, er zijn betere spellen waaraan je je geld uit kunt geven(spellen die wel naar behoren werken)

Link to comment
Delen op andere websites

het enige jammere vond ik dat elk spel ong 30 missies heeft en ik gta al zo weinig missies vind hebben

als je de eflc hebt snap je beter wat er gebeurd en hoe sommige dingen zijn gebeurd in gta4

gta4 kent veel verhaalijn gaten en eflc vullen die op

de gangwars en de drugwars en vooral ook de actie in de tbogt missies zijn leuk

ik ben ook blij dat ik hem heb

Link to comment
Delen op andere websites

naar wat ik lees raad ik het heel erg af het spel te kopen, ik lees alleen maar problemen over het spel en beide storylines zijn niet uit te spellen door een bug in het spel waardoor hij bij een bepaalde missie vastloopt, geniale boel bij rochstar, had verwacht dat ze wel van hun fouten zouden leren maar ze hebben het hier nog erger verkloot dan bij gta4 zelf

Ik weet niet waar jij die rotzooi vandaan hebt hoor, maar ik heb in de ruim 6 maanden dat ik het spel heb nog geen enkele bug ondervonden. Kom eerst met concreet bewijs voordat je post.

nou het technische problemen topic zegt alleen al genoeg denk ik zo

Het feit dat er 6 patches nodig zijn om dingen te 'fixen' zegt ook al een hoop, daarbij zit je nog steeds met een hoop van dezelfde dingen.

toen gta4 gereleased werd:

-memory leaking

-lod problemen

-textures die verdwenen en tevoorschijn kwamen

-missie bij the majestic liep vast

-Waardeloze performance, 90% vand e spelers konden het spel niet spelen ookal voldeed hun pc.

en nog een hoop andere bugs.

Dan bij patch 5 werd een mooie bug toegevoegd waardoor alles in de grond werd gezonken. En dna lees je nu van de episodes, waarbij mensen het spel niet uit kunnen spelen, texture en model problemen etc. kijk maar eens rond, de hele boel is volgestampt met zulke topics.

Daarom adviseer ik hem ook het geld in de zak te houden, er zijn betere spellen waaraan je je geld uit kunt geven(spellen die wel naar behoren werken)

Bedankt Wesley, ik kom nooit in Technische Problemen tenzij ik er zelf een heb (nooit dus :7). Ik blijf het toch raar vinden, dat ik echt nog nooit een bug tegen het lijf ben gelopen in de paar honderd uur die ik in GTA IV + Episodes heb gestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...