Fezz Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Dat geld ook voor mij. het betekent niet dat omdat andere mensen die bug hebben dat iedereen dat heeft. (Niet afzeikerig bedoeld hoor ) Ik heb zelf dus nog nooit last gehad van die bugs. En over de patches, ze lossen het tenminste op, zoals sommige spellen dat niet doen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Dat geld ook voor mij. het betekent niet dat omdat andere mensen die bug hebben dat iedereen dat heeft. (Niet afzeikerig bedoeld hoor ) Ik heb zelf dus nog nooit last gehad van die bugs. En over de patches, ze lossen het tenminste op, zoals sommige spellen dat niet doen. nou oplossen nee, en als ze al iets doen dan voegen ze net zo hard nieuwe toe. Zo met die wegvallende textures, dat was volgens rochstar al sinds patch 1 gefixt, nou ik draai patch 4 en ik heb er nog steeds last van... Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb sinds de nieuwe patch van GTA IV last van crashes, heb ik dit bij EfLC ook? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 ik heb het spel op ps3 en er zijn geen minpuntjes alleen story is snel uittespelen Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Natuurlijk. Het zijn add ons, geen op zichzelf staande games. DLC is nooit zo lang, maar je mag toch wel zeggen dat R* een DLC heeft afgeleverd die niet snel zal worden geëvenaard! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 'Er zal niet snel een spel/DLC worden gemaakt dat even goed was.' Snap je dat woord echt niet? @wesley: maar ja die problemen gelden dan enkel voor de PC-versie... Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 'Er zal niet snel een spel/DLC worden gemaakt dat even goed was.' Snap je dat woord echt niet? @wesley: maar ja die problemen gelden dan enkel voor de PC-versie... daar vroeg hij ook om Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Ja, ik wil hem voor de PC kopen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Ja als je hem op de pc wilt kopen moet je misschien eens gaan nadenken of je het echt wil want er zitten toch wat bugs in. Op de consoles daartie prima. Op de PC iets minder, maar er komen volgens mij nog wel wat patches uit.. Ik vind zelf wel een aanrader. Reageren
Klotskop Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Achteraf is 't toch weer 20 euro verspild van de 40 á 45 die je betaald. Ik heb één keer Lost and Damned gespeeld op PS3, maar ben toen meteen begonnen met Gay Tony. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.