zerocool2006 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 heey ik heb een probleem ik heb gta san andreas gekocht supepr game majah als ik ongeveer 30 minuten speel start me computer opnieuw op heb ik nog nooit gehad dus heb ik me windsows opnieuw geinstaleert en drivers geupload maar heb het nog steed kent iemand dit probleem f zowww groeten nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 als je even zoekfunctie gebruikt kan je meerdere topics over dit onderwerp vinden. hier staat ook een antwoord op de vraag. ik weet niet of het werkt omdat ik er geen last van heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eelko76 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb er ook last van, ik dacht eerst dat mijn pc te heet werd. Maar het is vrij random. Eerst is de framerate heel laag, sound hapert..en PATS, pc reboot zichzelf! Heel vervelend. Vooral in drukke (actie) scenes gebeurt dit. Ik heb ook andere drivers geprobeerd, ouder van Nvidia, precies hetzelfde probleem. Heb nu de laatste versie erop staan. SPECS: PIV ~ 2.8 Mhz (HT) / Intel PERL 865 moederbord (sound on board uitgeschakeld) 512 MB Ram GFX FX5200 ASUS 128 MB, Drivers: 71.89 van Nvidia (forceware) Terratec 1024 geluidskaart Windows XP SP2 Iemand een idee? Dit is zo jammer van dit gave spel. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Probeer is de graphics lager te zetten in san andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eelko76 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 nee dat had ik al geprobeerd. Maar het werkt nu wel gelukkig ergens gelezen dat stardocks tools zoals windowblinds, en objectdock problemen voor kunnen zorgen. daarnaast heb ik EAX van mn soundcard uitgeschakeld. daarnaast automatisch rebooten in configuratie scherm -> systeem ->advanced uitgeschakeld. Draait nu als een zonnetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Lijkt me toch oververhitting........ Programmaatje Speedfan al geprobeert? Het kan ook zijn dat je voeding niet krachtig genoeg is voor je processor, dat hij dus het 1e halfuur op piek vermogen moet draaien en dat hij te warm wordt en de spanning afneemt en dus de computer reboot......... Bewerkt: 21 juni 2005 door zeemon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ottuh Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dit probleem had ik ook :huh: Ik heb dit probleem verholpen door de pc helemaal te scannen op virussen en ik heb de pc met systeemherstel een stukje terug gezet..... En probleem verholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Wat voor foutmelding krijg je? Blauwscherm? Wat voor voeding heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool2006 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 heyyy jah hij wort blauw jah maar ik denk dat het nie aan me voeding ligt want spellen zoals farcry en battlefield 2 speeltie zonder enig probleem maar ik hoop dat ljuie er iets op weten bedangt alvast wat dis echt ni bes groeten nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eelko76 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik had hetzelfde probleem dus, maar ik schakelde EAX uit op mn soundcard, en sloot alle Stardock tools af. Tevens moet je eventuele DUALVIEW / CLONEVIEW in het control panel van Nvidia uitschakelen (single display dus). nu draait die prima, ook op hogere resoluties. Temperatuur heeft er niet veel mee te maken, spellen als UT2004 en FarCry draaien ook prima, voor een langdurige tijd. Schijnt ook dat er problemen zijn met moederborden die onboard soundcard hebben (AC97). Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eelko76 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 PS: Zerocool, dat goedkope breezer-taal wordt over het algemeen op forums niet op prijs gesteld, houdt je aan ABN :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool2006 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hoi ik heb een tijdje lopen zoeken waar ik dat EAX kan uitschakelen kan dat bij configuratie scherm of moet je daar iets specials voor doen alfast bedangt groetoeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eelko76 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dat hangt ervan af. ondersteund je geluidskaart uberhaupt wel EAX? Als dit zo is, moet je dat met de bijgeleverde software & drivers kunnen in en uitschakelen. Is bij mijn (terratec) geluidskaart wel t geval. schakel ook eventueel twin-/dualview uit als je Nvidia kaart hebt, en programmaatjes als Memturbo, Windowblinds moeten niet draaien als GTA SA draait. als je een onboard soundcard hebt, download de laatste drivers (voor AC97)...schijnt ook iets mee te zijn, wat je in andere posts hier kan vinden. kijk ook naar info als je een blauwscherm krijgt! veelal kan je hieruit leiden of t probleem is van videokaart of geluidskaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Wat je als eerste eens moet doen is Memtest draaien.. dat kan soms heel veel naar voren brengen ! 1 foutje in het geheugen zitten en het kan al fataal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem :angry: Mijn geluidskaart is volgens mij een nvidia nforce. Maar waar kan ik memtest dan vinde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.