Arjen Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ok, ik heb dit probleem nu ook. Gek genoeg. Sinds kort heb ik de storyline van San Andreas uitgespeeld, dus ik ga wat sprays oversprayen etc. Ben ik over een aantal auto's aan het rijden met mn Monster Truck. Blijft mn hele beeld ineens stil staan, niks doet het meer. Alleen het aan/uit knopje nog [oja, reset ook nog]. En ja, ik weet niet hoe het kan, maar ik heb al zo lang San Andreas gespeeld, ik snap niet waarom hij nú vastloopt. Wil iemand me helpen? Ik betaal via PayPal. B) Edit: Oja, Nog wat info over m'n comp: Bewerkt: 25 juni 2005 door MClaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ben waarschijnlijk maandag van me problemen af Want ga dan nieuwe pc kopen Dan kan ik eindelijk rustig gta sa spelen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.