Jump to content

GTA: SA handtekening

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wat nieuws geprobeerd! Graag jullie meningen hierover. En alsjeblieft, onderbouw je mening want aan 'mooi' of 'lelijk' heb ik niets.

GTASASIGV1copy.gif

Versie 1.0

GTASASIGV2copy.gif

Versie 2.0

Brand los! :bier:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Hier dan een reactie van mij,

Ik vind 'm er matig uitzien, Big Smoke staat er niet echt goed vind ik, de border er om heen vind ik echt niet mooi, heel erg hoekig en bij z'n sigaret zie je niet echt meer 'n goede sigaret. De tekst is niet mooi, laat 'm er dan uitsteken en niet zo'n border er om heen.

Over versie 2 ben ik wat meer te spreken, het stuk zonder border van die op de auto (?) is opzich mooi geplaats.

De tekst vind ik ook weer matig, je kan die misschien iets hoger zetten, en de kleur ervan vind ik niet zo goed bij de rest passen. Ook wel onleesbaar de tekst.

Ik geef je een 5/10, ik hoop dat je hier iets mee kan en misschien een betere Versie 3?

Veel succes nog!

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt een afbeelding gepakt van san andreas. Een stroke eromheen gedaan die totaal niet matcht met de achtergrond. Je hebt een afbeelding van een grove member op de voorkant gedaan waar je de pixels op kunt tellen, wat tevens kan op de afbeelding van de vagos member. Verder is je naam in de bovenste afbeelding geschreven in een hoopje pixels met een rand eromheen en op de onderste layer is het gewoon pricedown met een gradient overlay.

Tevens is de rechteronderhoek van de onderste sig helemaal niet goed afgewerkt. Het stopt in het niets. Knip die auto wat beter uit en stop hem er volledig in.

Wat je moet doen is alles wat preciezer en nauwkeuriger uitknippen, zorg dat kleuren met elkaar matchen en doe wat meer met de letters. Dit is nogal simpel en saai.

F-

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Je hebt een afbeelding gepakt van san andreas. Een stroke eromheen gedaan die totaal niet matcht met de achtergrond. Je hebt een afbeelding van een grove member op de voorkant gedaan waar je de pixels op kunt tellen, wat tevens kan op de afbeelding van de vagos member. Verder is je naam in de bovenste afbeelding geschreven in een hoopje pixels met een rand eromheen en op de onderste layer is het gewoon pricedown met een gradient overlay.

Tevens is de rechteronderhoek van de onderste sig helemaal niet goed afgewerkt. Het stopt in het niets. Knip die auto wat beter uit en stop hem er volledig in.

Wat je moet doen is alles wat preciezer en nauwkeuriger uitknippen, zorg dat kleuren met elkaar matchen en doe wat meer met de letters. Dit is nogal simpel en saai.

F-

Het lijkt mij duidelijk, het is slecht. Dit is ook mijn eerste poging om zo'n effect te creeen. Ik zal misschien nog iets plaatsen maar dat is dan beter uitgewerkt.

^_^

Geplaatst:

Het is leuk om te zien dat die personen eruit "springen"

Maar ze zijn erg pixelig wat het een negatief effect geeft, verder is je background wat kaal, maar dat past er wel bij.

Verder vind ik je tekst een beetje simpel en matig, je zou nog wat effecten kunnen gebruiken en natuurlijk die personen bewerken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...