Jump to content

EFLC; TBoGT texture/model probleem


Nikc

Recommended Posts

ik heb een klein maar zo nu en dan toch vrij irritant probleem met The Ballad of Gay Tony

als ik het spel opstart is er een kans dat player models, wegmarkeringen, de hud en bladmodellen van bomen niet laden, de dingen die verdwijnen zijn nog wel aanwezig(je kan wel tegen onzichtbare mensen aanrijden etc.) maar het is gewoon irritant, het was direct de eerste keer dat ik the ballad speelde al raak, de cutscene van de bankoverval liet alleen wat zwevende wapens en veel tekst horen.

in the lost and damned was alles oké, maar hier lijkt het steeds vaker voor te komen wat simpelweg betekend dat ik het spel keer na keer opnieuw moet starten voor het werkt.

de computer is in orde inclusief temperatuur, de settings zijn niet te zwaar en alle drivers zijn altijd up to date, met the lost and damned en andere spellen zijn er dan ook geen problemen.

zijn er mensen die misschien een fix hebben, of mensen die hetzelfde probleem hebben, het kan misschien helpen.

ter illustratie nog een video en pc specs:

2927b4-4.jpg

let op hoe mensen verdwijnen, het save parkeervak er niet is, bomen verdwijnen maar ook het feit dat schduwen en objecten die mensen beet hebben gewoon blijven.

specs:

Core i7 920 @ 45 C

6gb ddr3 1333

9800GTX /w accelero extreme 9800 koeler @ 40 C

Win 7 ultimate 64 bit

nieuwe Nvidia drivers

Link to comment
Delen op andere websites

Qoute op wesley123

installeer de laatste drivers een voor je videokaart.

HOOFDPOST

Core i7 920 @ 45 C

6gb ddr3 1333

9800GTX /w accelero extreme 9800 koeler @ 40 C

Win 7 ultimate 64 bit

nieuwe Nvidia drivers

icon_cab.gif Lijkt me een beetje gek dat die het dan wel TLAD goed kan spelen. Misschien is je installatie niet goed verlopen, ik raad je aan om eerst even het spel opnieuw te installeren als je daar tijd voor hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij is er een probleem met de textures, zet deze even op het aller laagst (Low).

Lukt dit niet installeer dan het spel opnieuw.

Edit: Probeer eens die onzichtbare mensen aan te rijden, als er dan bloed op je auto komt of je hoort dat je ze aanrijd dan zijn het inderdaad de textures, en anders is er iets mis met ped.dat (zo heet dat geloofik).

Edit2: Spookstad, geen mensen, kale bomen :puh:

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...