Sandra Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Type: 4 Headers/Signatures Stijl: Strak & Duidelijk Grootte: Breedte geen voorkeur & Hoogte ongeveer 60px (Mag was pixels meer of minder zijn). Voorbeeld: =>Klik<= Tekst: Header #1: "GTA IV: Playstation 3" Header #2: "GTA IV: Xbox 360" Header #3: "GTA IV: PC" Header #4: "GTA San Andreas" De teksten het liefst in het Gta-lettertype. Rand: Mag Kleuren: Geen voorkeur, zolang het maar helder en duidelijk is. Extra: Ik ben benieuwd wie er wat leuks voor mij kan maken. De headers zullen worden gebruikt in een nieuw Voeg-mij-toe-topic. Het belangrijkste is dat de tekst duidelijk zichtbaar is. De headers mogen best een leuke achtergrond hebben, maar de nadruk moet liggen op de tekst. Alvast bedankt & succes!
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Wat vind je van onderstaande headers? Ik heb i.p.v. : een streepje gebruikt, stond wat beter persoonlijk. Bewerkt: 27 april 2010 door Kai-ShockWave
Recommended Posts