Mkb122 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Hallo, Hoe kan ik spelers laten zien dat iemand in de server kom't? Bijvoorbeeld Ik zit in de server En vriend joint en er moet komen te staan Wally joined the Server. en bij het leaven Wally Leaved the server. Ik heb nog niet gezocht op google, maar dat komt omdat ik niet weet wat ik moet in typen, Bedankt alvast. @@@EDIT@@@ Ik zou ook graag een pagina willen hoe je bank deposit, withdraw, en balance commands maak (ik heb nog geen bank, hoe maak ik die?) !~Mkb122~! Bewerkt: 27 april 2010 door Mkb122 Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Je kan zo nu en dan ook eens hier rondkijken: http://wiki.sa-mp.com/ En wat jij wil staat dan ook hier uitgelegd. Reageren
Casss Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) En het hoeveelste topic van jouw is dit al? Er kan beter een nieuw topic komen: Vragen van noobs die proberen te scripten of het topic: Maak jij even een script met dit en dit voor me want ik ben een noob die wil leren scripten Hier is je antwoord Edit: BB was me voor Bewerkt: 27 april 2010 door Casss Reageren
Mkb122 Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2010 En het hoeveelste topic van jouw is dit al? Er kan beter een nieuw topic komen: Vragen van noobs die proberen te scripten of het topic: Maak jij even een script met dit en dit voor me want ik ben een noob die wil leren scripten Hier is je antwoord Edit: BB was me voor Ik poste eerst zonder dat ik zocht, en dat is dus nu voorbij, ik wist niet wat ik in moes vullen bij google. en BB bedankt voor die wikisamp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.