Jump to content

Bahama mama's

BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb de Episodes of LC op PS3 gekocht en het is = Zaalligg

Maar nog een vraag is Bahama mama's gesloten? :?

want ik vond dat toch een van de mooiste clubs in Algonqiun.

Delen op andere websites

Is die club niet "tijdelijk" gesloten omdat er geen eigenaar meer is en ook omdat er veel kapot is door dat vuurgevecht daar binnen met Luise?

Maar als je er nog is naartoe wilt gaan dan kan je Free Mode doen en dan kan je wel binnen. :Y

Alleen zijn er geen mensen en is er geen muziek. :N

Delen op andere websites

...En dat is inderdaad enorm zonde, gemiste kans. Ook de andere club en de Hercules Bar zijn in de multiplayer angstaanjagend stil. Geen kip te bekennen en de cd speler is blijkbaar ook kaduuk.. ^_^

Dit zijn nu juist die punten waar R* op had kunnen scoren, en de multiplayer wat minder snel te laten vervelen. Voordeel is wel dat in de TBOGT multiplayer ieder denkbaar te betreden interieur in Liberty City (dus uit alledrie de delen IV, TLAD en TBOGT) open zijn. Daarvoor ben ik dan wel weer dankbaar. Denk aan bijvoorbeeld het interieur van de Bank of Liberty, Brucies Garage etc. _O_

Tip voor iedereen die de Episodes (nog) niet heeft: De interieurs uit IV zijn allemaal open in de gescripte IV-Multiplayer mode Bomb the Base II. Waarschijnlijk is Rockstar bij die mode wat slotjes vergeten te plaatsen. :D

Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal dat niet gaan. :7

Ik heb geen idee hoe je daar zou moeten binnen geraken.

Maar ik denk dat Jacky-2007 de interiors bedoelt waar je zelf in speelt in missies geen interiors die je alleen maar in cutscenes kan zien. :puh:

Delen op andere websites

Aan het woord waarschijnlijk te zien heb jij de MP niet gespeelt :puh:. Dus vraag ik het aan Jacky, die MP veteraan is. Niet geschoten is immers altijd mis.

Eigenlijk speel ik bijna elke dag online, maar ik kan wel begrijpen dat je Jacky-2007 misschien beter vertrouwd. :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...