BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Hallo iedereen, Ik heb de Episodes of LC op PS3 gekocht en het is = Zaalligg Maar nog een vraag is Bahama mama's gesloten? want ik vond dat toch een van de mooiste clubs in Algonqiun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Bahama Mamas is enkel te betreden in de missie 'Boulevard Baby', best wel jammer zoals je zegt, want het is inderdaad een mooie club, best groot en mooi ingericht maar het zij zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Het zou eerst wel mogelijk zijn geweest om buiten de missie in Bahama Mama's te kunnen komen zoals je kunt zien in de trailers Wel jammer dat dat eruit geschrapt is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 maar bahama mama's zijn toch de concurenten van gay tony ? wand die moniqe was ook verbaast dat luise er was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Dat is best logisch, conceurrentie tussen verschillende clubs, dus ja . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Maar het verbaast me niks als Tony die club wilt kopen Omdat die eigenaar nu toch dood is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Is die club niet "tijdelijk" gesloten omdat er geen eigenaar meer is en ook omdat er veel kapot is door dat vuurgevecht daar binnen met Luise? Maar als je er nog is naartoe wilt gaan dan kan je Free Mode doen en dan kan je wel binnen. Alleen zijn er geen mensen en is er geen muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 ...En dat is inderdaad enorm zonde, gemiste kans. Ook de andere club en de Hercules Bar zijn in de multiplayer angstaanjagend stil. Geen kip te bekennen en de cd speler is blijkbaar ook kaduuk.. Dit zijn nu juist die punten waar R* op had kunnen scoren, en de multiplayer wat minder snel te laten vervelen. Voordeel is wel dat in de TBOGT multiplayer ieder denkbaar te betreden interieur in Liberty City (dus uit alledrie de delen IV, TLAD en TBOGT) open zijn. Daarvoor ben ik dan wel weer dankbaar. Denk aan bijvoorbeeld het interieur van de Bank of Liberty, Brucies Garage etc. Tip voor iedereen die de Episodes (nog) niet heeft: De interieurs uit IV zijn allemaal open in de gescripte IV-Multiplayer mode Bomb the Base II. Waarschijnlijk is Rockstar bij die mode wat slotjes vergeten te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Ik heb dan wel een vraag Jacky. Kun je dan ook in bijvoorbeeld Tony's appartement komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 En in die van Yusuf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Het zal iedereen wel duidelijk zijn dat ik mik op de interiors die "in" gebouwen zitten. Dus zoiets zal je niet hoeven vragen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Waarschijnlijk zal dat niet gaan. Ik heb geen idee hoe je daar zou moeten binnen geraken. Maar ik denk dat Jacky-2007 de interiors bedoelt waar je zelf in speelt in missies geen interiors die je alleen maar in cutscenes kan zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Aan het woord waarschijnlijk te zien heb jij de MP niet gespeelt . Dus vraag ik het aan Jacky, die MP veteraan is. Niet geschoten is immers altijd mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Ohja, dat was ik vergeten. Dat je niet kan spelen in Yusuf's interior. in welke missie kun je dan in die van Tony? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Aan het woord waarschijnlijk te zien heb jij de MP niet gespeelt . Dus vraag ik het aan Jacky, die MP veteraan is. Niet geschoten is immers altijd mis. Eigenlijk speel ik bijna elke dag online, maar ik kan wel begrijpen dat je Jacky-2007 misschien beter vertrouwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.