Jump to content

Bahama mama's


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Interiors die enkel in cutscenes te zien zijn, zijn niet te betreden in de MP. Ik heb het zelf geprobeerd bij het appartement van Luis' moeder, en die zat dicht.

Dus ga ik er vanuit dat dat ook geldt voor het appartement van Tony en Yusuf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moest eens weten EoTR :7. Maar ik dacht dat je nog nooit MP had gespeelt omdat je waarschijnlijk gebruikte, en zo'n woord is natuurlijk niet nodig als je elke dag zit te MP'en.

Je weet maar nooit met die verschillende versies. :puh:

Xbox heeft misschien bepaalde glitches of interiors die ze er bij de PC en Playstation 3 versie hebben uitgehaald. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox heeft misschien bepaalde glitches of interiors die ze er bij de PC en Playstation 3 versie hebben uitgehaald. :puh:

Het klinkt bijna alsof de 360-versie een testmodel was :7 . Ik denk daarbij niet dat ze iets zouden weglaten in de PS3/PC versie hoor, zo is R* nu éénmaal niet, als het bij de één misgaat zal het ook zo zijn bij de ander :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox heeft misschien bepaalde glitches of interiors die ze er bij de PC en Playstation 3 versie hebben uitgehaald. :puh:

Het klinkt bijna alsof de 360-versie een testmodel was :7 . Ik denk daarbij niet dat ze iets zouden weglaten in de PS3/PC versie hoor, zo is R* nu éénmaal niet, als het bij de één misgaat zal het ook zo zijn bij de ander :puh: .

Inderdaad. Behalve dan dat Sony wat wilde laten verwijderen uit hun versie. Weet iemand eigenlijk al wat Sony nu heeft laten veranderen/verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand eigenlijk al wat Sony nu heeft laten veranderen/verwijderen?

Jazeker:

"Can you tell me what changes Rockstar Games needed to make to EFLC for release in Europe" - received via Twitter

We had to edit a tiny amount of some radio banter and a bit of TV content (literally a few seconds’ worth). Unfortunately, making any content edits like that and then resubmitting is a fiddly and time-consuming process – hence the extra couple of weeks needed for getting the game ready for release.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/4481/asked_&_answered_red_dead_redemption_multiplayer_posses_episodes_from_liberty_city_and_much_more.article
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bahama Mamas is enkel te betreden in de missie 'Boulevard Baby', best wel jammer zoals je zegt, want het is inderdaad een mooie club, best groot en mooi ingericht maar het zij zo...

Jammer om te lezen, Daarom kon ik er dus gister niet in komen, Dan weet ik dat ook meteen weer... :-(

Ik vond dat juist de mooiste en leukste (Night)club in LC, Vooral hoe de club ingericht was idd, Maar ook zeker die lichtgevende dansvloer. :puh:

Ik dacht tijdens het spelen van die missie nog van, Oh hier ga ik zeker vaker naartoe, Wat een gezellige tent zeg!, Maar helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er wel weer in daar is een manier voor, maar helaas is er dan niemand binnen, er draait geen muziek en het is ook nog eens verrekt moeilijk. Ik zal even een filmpje posten.

Veel succes met binnenkomen.

Ook nog eens een oud topic ook.

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu pas dat ik hier een pagina terug een vraag voor de voeten heb gekregen, mijn excuses voor de late reactie.

EotR heeft het echter wel bij het juiste eind gehad: Ik doel niet op interieurs die alleen in de cutscenes te zien zijn, aangezien er daarvoor nooit een deur is gemaakt. Het gaat dus alleen op voor alle interieurs waarbij je in de storyline kan "interacten". (In deze context: "binnenlopen")

Op de PC hebben ze inmiddels al wel de interieurs uit de cutscenes getraceerd in de code, maar ik weet niet of er al een mod klaar is die ze ook daadwerkelijk toegankelijk maakt.

[table=header]EDIT: Reactie op Damos[/table]Wel, dat ziet er meer dan ingewikkeld uit... Gemakkelijker dus om even een private Free Mode te starten en gewoon via de voordeur naar binnen te gaan, aangezien er zichtbaar in het filmpje wanneer je er in singleplayer in glitched nog steeds geen peds / muziek in de club is. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...