Jump to content

[aanvraag] Header/signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik zou graag een nieuwe header + signature willen hebben omtrent mijn eigen game (Grand Theft Auto TOM)

Type: Header/Signatures

Stijl: Strak & Duidelijk

Grootte: 500x150px graag.

Voorbeeld: Klik! (deze komt van de aanvraag van Sandra af. Dit logo was door Kai-ShockWave gemaakt, maar even als voorbeeld gebruikt.puh2.gif)

Tekst: 'Grand Theft Auto TOM' in GTA lettertype.

Rand: geen

Kleuren: het liefst een beetje Ballad of Gay Tony achtig. (dus extra felle kleuren)

Extra: maak er maar wat moois van.thumbsup2.gif Even over Voorbeeld: het moet dus niet de tekst van het voorbeeld-logo worden, maar dus Grand Theft Auto TOM.

Succes zou ik zeggen!thumbsup2.gif

Mvg Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Omdat ik die van Sandra heb gemaakt, kan ik wel meteen die van jou ook doen. Je kan hem morgen verwachten. :tu:

Geplaatst:

Omdat ik die van Sandra heb gemaakt, kan ik wel meteen die van jou ook doen. Je kan hem morgen verwachten. :tu:

Thanks Kai! Je bent de beste!static.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vind je hiervan?

25q9643.jpg

Dat bedoelde ik!worshippy.gif Thanks Kai!thumbsup2.gif

EDIT: als ik hem in mijn handtekening plaats, zitten aan de linker- en rechterkant een streep... Weet jij hoe dat komt?

EDIT2: kun je de hoogte toch iets kleiner maken?hypocrite.gif Dit zou ik erg fijn vinden.thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik zie niks, bij mij is hij transparant? Kan je een print-screen maken?

Hoe moet dat?

Probeer deze eens..

vsex4y.jpg

Nog steeds. En als je het probeert om de hoogte te verkleinen? Da's namelijk ook wat ik eigenlijk wil.thumbsup2.gif

Geplaatst:

Ja, dat heb ik net al voor je gedaan... Smaller kan hij niet.

Maak eens een printscreen van wat je ziet. Op je toetsenbord rechtsboven zit een knop Prnt Scrn. Klik daarop, ga naar paint en plak het daar in sla de afbeelding op.

Geplaatst:

Ja, dat heb ik net al voor je gedaan... Smaller kan hij niet.

Maak eens een printscreen van wat je ziet. Op je toetsenbord rechtsboven zit een knop Prnt Scrn. Klik daarop, ga naar paint en plak het daar in sla de afbeelding op.

Hij plakt hem niet... Ik druk op prt sc (zo staat het er bij mij) En wil hem plakken in Paint, wat niet gaat...

Geplaatst:

En zie je bij deze streepjes? Ik zie namelijk niks...

2hwgh0.jpg

Bij mij in de sig staan wel streepjes.

Geplaatst:

Ik zie ook geen streepjes.

Ik denk dat het aan je pc ligt Tommie :puh:

Heb je wel de nieuwste browser?

Ik zie ook geen streepjes.Ik denk dat het aan je pc ligt Tommie :PHeb je wel de nieuwste browser?

Ik gebruik Safari.

EDIT: het lig aan de webbrowser...emo.gif In Windows Internet Explorer staan geen streepjes.thumbsup2.gif Maar Kai: kan je echt niet proberen hem iets lager te maken?bloos.gif In de sig versie maakt het niet uit, maar op mijn profielpagina ziet het er eerlijk gezegd te groot uit.emo.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...