Jump to content

Spel starten


Remcconen

Recommended Posts

Ik heb vandaag de episodes gekocht. Installatie verliep probleem loos. Nu start ik GTA IV met die CD, dus niet die van de episodes. Eenmaal opgestart kan ik kiezen tussen IV/EfLC. Ik kies natuurlijk EfLC. Op het moment dat ik 1 van de episodes aanklik, opent Live, en vraagt of ik het spel wil downloaden. Ik heb het spel gekocht, dus in mijn bezit. Is het mogelijk om alle 3 de spellen te spelen via 1 cd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de games zelf niet op de PC, maar het zou me niet verbazen als je voor GFWL ook met de disc versie van de Episodes een update binnen moet halen voor de GFWL tool. Misschien dat je dat downloaden wat aangeboden wordt wel even moet proberen. (Uiteraard niet op "betalen" ofzo klikken, maar bij een dergelijke melding annuleren)

Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan hier even weten en wacht dan nog even af tot één der PC goeroes je topic heeft gespot. Hulp is onderweg! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

de cd versie van de episodes worden in een eigen map geinstalleert, ze zijn dus compleet stand alone waardoor je dus niet via die manier de episodes kutn starten. dat menu werkt alleen bij de gedownloadde versies ervan

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan EFLC niet opstarten met de GTA IV CD en dat opstart-menu, want als je op de TBoGT link of TLaD link klikt kijkt ie in een andere folder dan in waar EFlC staat.

Edit: Ik zag de post van Wesley123 niet.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je de disk versie (geinstalleerd) de inhoud van de CD/DVD (wat het ook is) en de inhoud van de EfLC map niet op de een of andere manier naar de GTA IV map kopieëren, waardoor GTA IV denkt dat je hem gedownload hebt, terwijl je hem van disk hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je bedoeling, maar ongeacht hoe de dir eruit ziet, de EoLC disc is zoals gezegd een stand alone game. Dat betekent dat het volledig onafhankelijk van IV moet draaien. Deze twee zijn dan ook niet te linken aan elkaar verder, behalve waarschijnlijk dan dat je ze allebei dan starten via GFWL.

De downloads worden als het ware bij je IV-map in gefietst, dus werken wel via de genoemde keuzes in het menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...