Jump to content

CS Source texture probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hell... Is dat CS:S? Je zou zeggen dat het één of ander futuristisch spelletje is :puh:

Herinstalleren al geprobeerd?

Geplaatst:

Hell... Is dat CS:S? Je zou zeggen dat het één of ander futuristisch spelletje is :puh:

Herinstalleren al geprobeerd?

Nee, ben ik niet van plan ook, eerst de andere opties.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, wat wou je dan doen? De textures opvragen? Mij lijkt het dat er tijdens het installeren het één en ander fout ging, en de texures niet meegekomen zijn, dus herinstalleren is de beste optie lijkt mij.

EDIT: ik geef wesley123 gelijk, het lijkt niet echt op CSS.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

drivers up to date?

Ik betwijfel of dit echt is, alles word met de polys weergegeven, iets wat me asl bug heel erg onwaarschijnlij lijkt

Geplaatst:

drivers up to date?

Ik betwijfel of dit echt is, alles word met de polys weergegeven, iets wat me asl bug heel erg onwaarschijnlij lijkt

Dit is een zombie mod met andere maps.... En dit heb ik niet bij de officiele maps!

Dan heb ik alleen dat soms hele kleine dingetjes paars zijn of alleen daken. Maar bij costum maps zijn soms de hele maps paars en zwart.

En ja, dit is echt... :puh:

Hoe moet ik dit anders doen?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ehm kijk bij options of je Model wel op High hebt staan en niet op Low of Normal

En maybe zit er bij die map dingen ofzo van een game die je niet hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...