GuitarGuy666 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik speel GTA 2 nu nog maar ongeveer 1 maand en ik wil wel eens cheats gebruiken. ik ga nu naar wikigta en dan naar cheats en ik voer: "GOURANGA" en er gebeurt niets. Ik typ dan een eenvoudige cheat en ik krijg helemaal niets. Doe ik iets verkeerd? kunnen jullie mee hiermee helpen? GRT: supergtagamer Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Vergeet na "gouranga" niet op enter te drukken. Ook na iedere cheat druk je op enter; tussen cheats hoef je niet opnieuw "gouranga" in te voeren. Reageren
ricovs Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 je doet het wel in het naaminvoerdingetje en niet ingame, he? ingame lukt niet. maar zoals Lantyz al zei je moet enter drukken na elke cheat. ik hoop dat dit heeft geholpen, Groeten, Ricorvs Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) bedankt lantyz. En nu weet ik ook dat je je save file zo moet noemen naar de naam van de cheats. Bewerkt: 28 april 2010 door supergtagamer Reageren
guib Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 bij mij doen sommige het niet als ik mijn save game opstart, dus niet overnieuw begin maar egt mijn savegame laadt Wie kan mij helpen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 bij mij doen sommige het niet als ik mijn save game opstart, dus niet overnieuw begin maar egt mijn savegame laadt Wie kan mij helpen Hier valt zover ik weet niets aan te doen. Het klopt dat als je oneindig flamethrower en ElectroGun gebruikt, je na het saven een teller hebt van 255 of iets in die richting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.