Benjamin15 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Hallo, ik heb onlangs een paar mods geïnstalleerd. De 1ste dat ik het spel op startte was er niks aan de hand, maar na de 2de keer waren alle mods weg wie heeft enige idee !? als ik op Modsinstaller druk en ik kijk dan staan alle mods er nog wel ik hoop dat iemand mij kan helpen Dank u wel, Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Je gebruikt San Andreas Mod Installer (SAMI)? Meteen weggooien, geeft veels te veel problemen als je modificaties via die weg installeert. In plaats daarvan, raad ik je aan IMGTool te gebruiken. Bij dat programma installeer je de modificaties "met de hand", in tegenstelling tot SAMI, een programma dat de modificaties voor jou installeert. Links IMGTool download (FileFront) Handleiding IMGTool (GTAForum.nl) [table=border]Topic verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar III: Overige Hulp (Modding Fora), aangezien dit niets met het originele spel te maken heeft[/table] Reageren
Benjamin15 Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Je gebruikt San Andreas Mod Installer (SAMI)? Meteen weggooien, geeft veels te veel problemen als je modificaties via die weg installeert. In plaats daarvan, raad ik je aan IMGTool te gebruiken. Bij dat programma installeer je de modificaties "met de hand", in tegenstelling tot SAMI, een programma dat de modificaties voor jou installeert. Links IMGTool download (FileFront) Handleiding IMGTool (GTAForum.nl) [table=border]Topic verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar III: Overige Hulp (Modding Fora), aangezien dit niets met het originele spel te maken heeft[/table] Ok dank u wel ik maak er direct gebruik van!!! Reageren
brahimkgp Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 hallo ik wil vragen hoe kun je gimp files in san andreas krygen? want een vriend heeft een exacte kopie van jet4you gemaakt en nu wil ik die in san andreas krygen ma hoe kan ik die in san andreas krygen? het is een gimp file hy is af mr nu nog in san andreas krygen:( dus help me aub snel! doei en als je er meer over weet voeg me toe op msn >>> Door Beagle: Geen e-mail adressen uitwisselen op forum.<<< alle hulp is welkom! Reageren
Beagle Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Je moet zorgen dat je het exporteert naar .png, .tga of .bmp. Dat importeer je in TXD Workshop en sla je op als een .txd. Die zet in je SA door middel van IMG Tool. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.